Baarmoedermond strippen?!?!?Of andere tips?

Discussion in 'Zwangerschap' started by RianneD, Jan 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Hallo, wie heeft er ervaring met je baarmoedermond laten strippen? Werkt dit echt en wanneer doen ze dit? Ben nu bijna 39 weken zwanger en heb de hele dag door harde buiken, die steeds vervelender worden, en vooral ook 's nachts, maar die doen zo'n pijn dat ik er wakker van word, en maar hoop dat ze door zetten maar dat gebeurd maar niet want 's ochtends zijn ze weer weg en begint het van voor af aan. Of heeft er iemand andere tips die zouden kunnen helpen? Verse ananas al geprobeerd (ja ja is een bakerpraatje maar toch...)
    Groetjes Rianne

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    SEX! ;)

3. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Haha, ja ook al gehoord maar durf dat eigenlijk niet meer, kindje zit zo diep ingedaald dat ik hem van buitenaf kan voelen bewegen (tussen mn benen zeg maar) dus denk dat dat ook niet prettig is.

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ik ben gestript met 41 weken en 6 dagen
    en met 42 weken moest ik naar het zkh en had toen 3 cm ontsluiting
    die nacht gekregen

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ok nu een ander serieus antwoord.. strippen helpt maar bij 20% van de gevallen. En geloof dat t niet bepaald prettig aan voelt. Als ik jou was zou ik morgen ff de vk daarover bellen en vragen/informeren hoe en wat.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    klopt het is verre van prettig :evil: maar bij 42 weken wilden ze toch wat proberen

7. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Ok, heb er net wat over gelezen ja, lijkt me idd niet fijn. Maar goed, dat is dit 'aanmodderen'ook niet. De hele dag door goede hoop (heb ECHT veel harde buiken, denk zo'n 15 á 20 per dag op zijn minst! en 's nachts echt zeer pijnlijke) maar er komt maar niks. Hoop niet dat dat nog zo 2 weken door blijft gaan, af en toe eens slapen is ook wel lekker.

8. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Slapen, wat is dat? *gaap*.. Daarom zou ik als ik jou was dit ff aan de vk voorleggen! Succes iig.

9. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Strippen is idd niet echt een fijn gevoel :(
    Je kunt trouwens aleen gestript worden als je baarmoedermond al verweekt is, want anders kan het niet eens! Probeer als huismiddeltjes eens:

- tonic
    - bitter lemon
    - wonderolie
    - sex
    - ananashart
    - traplopen
    ;)

10. Dapi

Dapi Lid

May 22, 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben vandaag bij de VK geweest en ze hebben me gestript. Moet zeggen dat ik het niet al vervelend of pijnlijk ervaren heb. Goed ontspannen is denk ik wel heel erg belangrijk. En daarbij zal het ook bij iedereen anders zijn.
    Ik had trouwens 1 cm. ontsluiting, ben eens benieuwd of het wat heeft geholpen vandaag.
    Van mij mag het nu wel beginnen :D

Rianne ik zou toch even overleggen met de VK.
    Als je zoveel last hebt, is dat natuurlijk ook niet prettig. Het is alleen maar de vraag of ze dat nu al willen doen. Bij mij hebben ze ook tot vandaag gewacht, want voor de 40 weken zou het niet veel zin hebben, zeggen ze.

Suc-6 in ieder geval.

11. Warme douche op je buik helpt toch ook?

12. Niet meer actief

Gelukkig niet! Maar het kan wel helpen wanneer je al wat echte weeën hebt! Maar niet bij harde buiken.

13. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik weet niet meer waar ik het gehoord/gelezen heb, maar je tepels masseren schijnt ook te kunnen werken. Doordat je je tepels stimuleert, stimuleer je ook je baarmoeder..Géén idee hoor, maar ja, alles is te proberen hè ;)

Toen ik 41 weken en 3 dagen zwanger was van mijn zoon heeft de gyn mij gestript, ook ik vond dit niet vervelend of pijnlijk. Dit was `s middags om een uur of 1400. `s Nachts om 0.30 begonnen de echte weeën en 5 uurtjes later lag mijn zoon op mijn buik! :D

Zou het in elk geval vragen joh!

Succes!

Liefs Emma

14. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben toevallig gisteren gestript. Met 40,3 weken. Vorige week heeft ze het ook willen proberen, met 39,3 weken, maar toen was het nog niet ver genoeg open om er goed bij te kunnen.
    Bij mij heeft het tot nu toe nog niet geholpen. Sex heeft ook nog niet geholpen. Ik moet het gewoon afwachten. Gek hoor, ik loop nu overtijd en bij mijn zoon was ik 4 weken te vroeg bevallen.

15. Niet meer actief

je word er zo onzeker van van het wachten. de vk komt straks bij mij. en als ze er zelf niet over begint moet ik er toch maar eens over hebben met haar. ben het zo beu! :x

16. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Haay,
    Ben net bij VK geweest, die zei dat alles gewoon op volle toeren aan het proefdraaien is, moest me niet druk maken en gewoon weer een afspraak volgende week. Ach ja....we wachten maar weer af....mag van mij nu wel doorzetten die weeen. :)

17. Niet meer actief

rianned± fijn dat alles goed was. je lichaam is er druk mee bezig..

ik heb net bezoek gehad van de vk. ze heeft me gestript.. ben benieuwd ....

18. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Succes! Lijkt me echt verschrikkelijk (sorry hoor) om bijna 2 weken over tijd te lopen! Veel succes, hoop voor je dat er wat gaat gebeuren

19. Niet meer actief

dat is het ook hahha. jij ook good luck

20. Dapi

Dapi Lid

May 22, 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja dat wachten wordt je ook niet goed van.
    Ik heb het ook gehad en helaas heeft het strippen nog geen resultaat :(
    Alleen maar wat buikpijn en heel licht bloedverlies.
    Laten we hopen dat het snel gaat gebeuren!

Share This Page