Hoi iedereen, Misschien komen jullie nog ergens op waar ik nog niet aan gedacht heb. Ik moet een jongensnaam maken (als tweede naam) van Marijke. Zelf het ik al Maik, Mark, maar ik vroeg me af of er ook een naam van te maken die niet met een M begint. Hierdoor kan ik namelijk geen eerste naam met een S nemen. Initialen SM niet heel handig. Alvast bedankt.
Ik dacht ook aan Rijk, of evt. Rik, maar dat is alweer verder gezocht. Marijke - Rijk Marijke - Rik Ik vind Marijn of Mark verder erg mooi, maar voor SM zou ik ook niet kiezen.
Bedankt voor het meedenken, ik dacht ook aan Rijk. Maar vinden jullie dat een beetje een naam? Weet eigenlijk zelf niet wat ik ervan vind. gr
Mart is ook leuk...alleen dan zit je wel met S.M... Of anders Kiran...de letters van marijke gehusseld
Ja wordt een tweede naam, dus niet zo heel erg belangrijk als de roepnaam. Maar omdat ik die al niet verzonnen krijg... Het is het allemaal net niet, moet ik de S-namen ook mee kunnen nemen. Die heb ik eerder allemaal ontweken. Heb ik weer keuze extra, haha.
Kun je niet evt nog een 3e naam erbij geven? Zodat het bvb S.M.A. ofzo wordt, of S.M.P. , ik noem maar wat?? Want ik vind Marc/Mark wel de mooiste, of Marijn ofzo. Rijk vind ik wel een naam, maar niet zo leuk. Rijn beter, maar dat is weer zo vergezocht.. Verder kan ik er echt weinig van maken :S Ja, Krijn ofzo, maar dat vind je vast ook neit mooi