ongeveer 2 weken terug een topic geopend over de namen Thomas en Noud. Thomas is volledig van ons lijstje, en man twijfelt over Noud. Nu hebben we de namen Julian en Marijn nog bedacht. We komen er maar niet uit welke we nou het leukste vinden en de tijd begint wel te korten Edit: verkeerd in topic naam, moet dus zijn, welke van de drie
Ik ga absoluut voor Marijn! Noud vind ik namelijk maar kinderachtig, ik vind het een soort 'kinderversie' van Arnoud of Reinoud. Julian vind ik wat saai en 'kak'. Marijn vind ik erg leuk, al vind ik Merijn voor een jongen nóg leuker.
Bedankt voor het invullen van de poll (ga lekker zo door ) op dit moment staat Julian aardig hoog in de poll. Dit is ook de naam waar we op het moment het meest naar neigen. Marijn vinden we erg leuk, maar zijn toch tot de conclusie gekomen dat het niet zo mooi staat bij onze achternaam. (daar kom je dan toch achter als je het een paar keer hardop zegt)
Julian is op zich best leuk. Marijn vind ik niks, beetje meisjesachtig. Merijn daarentegen: er leuk! Ik zou er Merijn van maken
1. Marijn (Merijn stond eerder ook op ons lijstje !) 2. Julian (Leuker vind ik absoluut Julan, staat op ons lijstje) Noud vind ik een vreselijke naam, erg een trend-naam en gewoon echt niet mooi !
We zijn toch uitgekomen op Julian Marijn en onze achternaam gaat gewoon niet samen en Noud vind mijn man niet leuk genoeg. Vind het wel moeilijk deze keuze hoor.. Ben al slecht in kiezen
Naam veel gebruiken, dat helpt Tegen je buik praten, ik keek altijd of ie dan stampte haha of ie het zelf ook leuk vond zeg maar belachelijk maar goed. Vaak zeggen helpt wel!
Noud gaat hem niet worden, maar vind dat betreft de achternaam nog wel meevallen. Marijn vind ik 'erger' klinken bij onze achternaam. Nu weet jij de naam al hihi
Ja maar de initialen bedoel ik dan, ligt te dicht bij elkaar vind ik En vind Noud sowieso al geen mooie naam eigenlijk En ja nu weet ik de naam al Maar zal het netjes zwijgen hoor