Ik vind Mano echt niets. Manu, een afkorting van Manuel, vind ik wel prima, al zie ik er geen NL kindje bij.
Ik heb leuk gestemd, want afzonderlijk vind ik het erg leuke namen maar samen werkt het niet denk ik. Het klinkt bijna als 1 naam: manoluc Ik zou voor een langere tweede naam gaan.
Gekozen voor 'ik weet het niet zo goed', maar ik bedoel: 'gaat wel'. Ik vind de combinatie niet geweldig en vind Mano niet zo mooi, maar ook niet echt extreem lelijk. Misschien vind je deze namen, die een beetje dezelfde soort opbouw hebben, ook nog leuk? Aimo Anan Anto, Anzo Beau Ciro Cody / Kody Dano, Dani Davi, Devi / Davy Edan Eino Feri Fito, Fido Gary Gero Gian / Jian Gino Hero, Hiro Hugo Iago, Jago / Yago Idan Ilan Ivan, Iwan Jalo Jani, Joni / Yoni Jari, Jaro Jaya Jehu Jeno Jiri / Jyri, Jiro Joey Jonan Jori / Yori / Jory Jove Juda / Yuda Juha, Juho Jure, Juro Kavi Kayan Kéan Kian Kiro, Kimo Kobe Kuno Kyle, Lyle Lado, Laro Lavi, Levi, Lewi Lino Luca / Luka Ludo Maël Manu Maor Maro Mika Milo / Mylo Miro Nebo Nero Nika, Niko / Nico Nilo, Nino Noah, Noak, Noam, Noan Noël Oiva Ouri Paco, Pavo Pejo, Peio Rabi Ravi, Revi Reko Remi / Remy Remo, Reno René Reza Rico, Rocco Rino Roan Roly Roni Rube, Rune Sami Simo Stan Taro, Tero Timo, Tilo Tobe, Toby Tony / Toni Tore, Ture Tygo / Tigo, Tyge Tyko Vano Veli, Vali Vesa Vico Vida Vigo, Viggo Wibo, Wido Yuri Zeno
Dank jullie wel. In eerste instantie was het ook niet zi leuke naam, omdat je hem nooit hoort. Maar zodra je hen vaker zegt vind ik zelf de naam mano wel leuker worden. Ik heb een opleiding gedaan voor pw. Dus veel kindernamen voorbij zien komen dus ik heb zowat overal een link bij. Daarom apart maar niet te raar. Dankje Michelle. Ravi/revi vind ik ook wel wat hebben.