Ik lig nu in het ziekenhuis en maak er maar even gebruik van om namen te zoeken. Ik weet nog niet of het een jongen of meisje is. Mn andere kinderen heten, Martijn, Emma en Sophie. Ik vind Daan er leuk bij passen. Maar verder kom ik niet..
Ik vind een heleboel namen erbij passen. Daan is erg leuk inderdaad. Nog wat ideetjes. Jongens: - Thomas - Niels - Lars - Thijs - Luuk - Lucas - Julian - Benjamin - Floris - Noud Meisjes: - Julia - Nora(h) - Jolijn - Evi - Eva - Feline - Sara(h) - Lisa - Lynn - Floor
Meisje: Lisanne Lianne Leonie Julia Anna Hannah Elise Lotte Femke Meike Lieke Fleur Jongen: Casper Wouter Joris Maurits Thomas Floris Bram Freek Koen
De namen van je kinderen hebben 2 lettergrepen dus dat vind ik er dan ook mooier bij klinken. Daniel bijvoorbeeld ipv Daan maar waarschijnlijk vind je dat niet zo'n mooie naam (ik ook niet). Wat ik zelf leuk vind passen aan jongensnamen: Martijn, Emma, Sophie en: Jasper / Casper Ramon Hidde Tijmen Wouter Lennart Quinten Vincent Ivar Als je het toch liever kort wil houden: Thijs Bas / Cas Luuk Nick Mees Jorn Hopelijk heb je er wat aan
Ik heb geen nieuwe naamsuggesties voor je, tenminste geen aanvullingen op wat hierboven al genoemd is, maar ik wil je wel even Beterschap en sterkte wensen in het ziekenhuis. Hoop dat je et om onschuldige reden ligt...
Ik vind Daan er goed bij passen, maar de twee lettergrepen vallen wel op. Daarom wat ideetjes met twee lettergrepen: Casper David Hessel Hidde Jasper/ Jesper Jeroen Kevin Lucas Ruben Simon Thijmen Thomas Benthe Femke Hanna Julie Lauren Lotte Lieke Meike Merel Nienke Sarah Veerle En sterkte! Hopelijk ben je snel weer thuis
Beterschap ! Daan past er zeker bij. Maar zelf zou ik kiezen voor een naam met 2 lettergrepen, net zoals de namen van je andere kindjes. Laurens Sander - Xander Floris Joren Rogier Justus Vincent Cato - Kato Ise - Ize Lauren Amber Iris Jinthe Ilse
Dat hoop ik ook..! Hier wat ideetjes Misschien is een naam van 5 letters leuk (M. heeft er 7, S. 6 en E. 4, dus een met 5 letters heb je nog niet ) Alwin Anton Arend Arjan, Arjen Bas, Bastiaan Benjamin Bram Casper, Caspar Chris David Diede, Diederik Felix Filip Floris Frank Frederik Gijs Hugo Jakob / Jacob Jasper Jelle Jeroen Jesse Joep Johan Jonas Jonathan Joost Joris Jules Jurriaan Koen / Coen Lodewijk Lucas Luuk Niels Olivier Philip Remco Robbe, Robbert Robin Ronald Ruben Teun / Theun Thijs Thomas Timon Wiebe Wouter ~ # ~ Agnes Alida Amber Angelien, Angelina Anika Annelien Annelies Annemarie Annemieke Anouk Brechtje Brigitta Caroline, Carolien Charlotte Claire Diana Femke Fenna Fleur, Floor Floortje Hadewych Hanna / Hannah Hanne Heike Hilde, Hilda Isabel, Isabelle Janna Jette, Jetta Jozefien Julia Julie Juliette Katelijn Laura Leonie Lianne Lieke Liesbeth Liese Linde Lisanne Lisette Loes Lotte Noortje Pauline Roos Vera
Wauw wat veel ideeën! Ik ga ze even rustig bekijken. Ik lig uitgedroogd in het ziekenhuis.. Begin met kleine stapjes op te knappen.