We vinden de naam Norèl erg leuk voor een meisje. Wat vinden jullie hiervan? En een vriendin van ons heeft een kindje met de naam Noralie, vinden juluie dit kunnen of teveel op elkaar lijken? We zijn hun niet heel veel. Zijn meer kennissen
Hier in de buurt komt de naam Norel vaak voor als achternaam, dus persoonlijk zou ik het niet doen, maar als jullie het een mooie naam vinden. Het lijkt wel wat op Noralie, maar ik zou er geen punt van maken. Zeker niet als het kennissen zijn.
Ik zou gaan voor de Scandinavische spelling: Norell. Ik weet niet welke spelling je nu hanteert? Verder vind ik het wel een mooie bijzondere naam. Een beetje associatie met forel, maar dat vind ik een lekker visje Ik vind het helemaal niet zo super erg lijken op Noralie. Maar één lettergreep komt overeen. Zeker als het niet je beste vriendin is zou ik me daar niet zo'n zorgen over maken. Je hebt ook een hele aparte naam gekozen, dus de indruk is niet zo snel dat je je hebt laten inspireren door Noralie zou ik zeggen...
Ik vind het een mooie naam en idd ook niet erg lijken op Noralie. Dat is een heel andere klank en een ander type naam.
Mooi hoor! En als ik Norel en Noralie uitspreek lijkt het niet te veel op elkaar hoor. Alleen de eerste klank.
Kan prima, zeker aangezien je elkaar niet heel vaak ziet. Aparte naam, kende hem nog niet. Best mooi eigenlijk
Dank voor de reacties... Norell is idd ook een mooie schrijfwijze....ik hoor graag nog meer reacties😊
Doet mij in eerste instantie denken aan het geneesmiddel Norit, sorry... Ik vind Noëlle dan veel mooier.
Nou ik ken ook een Norèl. En dat vind ik toch echt heel anders dan Noralie. Bij Norèl ligt de klemtoon duidelijk achteraan. Bij Noralie meestal op de o en eind op die ie. Dus ik zou het gewoon doen als dit jullie naam is. Helemaal als je die andere mensen niet veel ziet/spreekt.