Ik had nog voor mn zwangerschap een naam voor een meisje (Jaslynn), deze heb ik al jaren gehad voor als ik ooit een kindje mocht krijgen. Nu is het dus zover maar ik twijfel heel erg. Vond het zelf altijd een aparte naam omdat ik het zelf persoonlijk nooit had gehoord maar nu is vorige week de schoonzus van een hele goede vriend van een Jeslyn bevallen ..Je schrijft het dan wel anders maar spreekt het hetzelfde uit.. Nu vind ik het nog steeds een mooie naam hoor maar het is dan toch even 'balen'..Aan de ene kant denk ik ach lekker belangrijk, maar aan de andere kant hmmm weet niet..Heb nu dus nog een naam die ik wel erg mooi vind, ben alleen benieuwd welke jullie het mooist vinden? Jaslynn of Jaleesa?
oo wat balen voor jou zeg! daarom zal ik de naam ook niet tegen iemand zeggen, zometeen breng je ze nog op ideeen wil je je dochtertje toch nog jaslynn noemen dan? als je niet zo veel contact met de schoonzus van die vriend hebt, zou ik die naam zeker overwegen! als de 'lol' er nu vanaf is, zou ik voor Jaleesa gaan. of je zoekt een andere naam met ongeveer dezelfde klemtonen, die er enigzins op lijkt? succes!
Bedankt voor de reacties @rach, ik heb helemaal geen contact met de schoonzus dus waarschijnlijk wordt het ook gewoon Jaslynn. Maar toen ik dat hoorde had ik ff zo'n moment van shit, stom he hihihi Zit er ook aan te denken om haar allebei de namen te geven, dus Jaslynn Jaleesa al was het eerst mijn bedoeling om het bij 1 naam te houden. Jeetje wist niet dat het uitzoeken van een naam je zo bezig kon houden
Jeetje dat is echt BALEN! Ik vind Jeslyn ook een mooie naam, maar misschien kan je er Jessley van maken ? Dat vind ik dan mooier als Jaleesa ! Ik zelf had de naam Jadey in mijn hoofd als het een meid zou worden Ik ben benieuwd... -xxx-