En dan ben je zwanger! Maar dan een naam. Heb je dan al een naam of heb je een naam maar die doe je niet omdat...... Ben er benieuwd hoe jullie aan de namen komen/kwamen. Groetjes es ps wist niet zeker of ik het hier moest zetten maar goed heb het toch maar gedaan.
mijn man kwam met het idee van onze meisjes naam hij had hem gehoort maar verder komt hij helemaal niet voor in nederland er zijn maar 2 kindjes met de zelfde naam bij jason was het net zo marco had de naam gehoort en zei wat vind je hier van bijde keren vond ik de naam leuk we liggen normaal niet zo op 1 lijn dus hahhaha
In het verleden heb ik vaak gefantaseerd over namen, wat vond ik leuk, wat niet? Ook samen met mijn man . Jongensnamen waren moeilijk, meiden namen wat gemakkelijker. Maarja, toen was het echt zo ver... En als je dan ineens namen hardop gaat noemen in dagelijkse situaties (om te proberen) dan wordt het ineens een stuk moeilijker! Ook in combinatie met een 2e naam en in combinatie met de achternaam! Hoe wij aan deze naam gekomen zijn, weet ik eigenlijk niet eens meer. Het is in elk geval een naam waarvan ik voorheen had gezegd: Neeh, veels te modern, echt zo'n naam die al die sterren nu allemaal geven enzo en die nergens op slaan . Maarja, dit was het gewoon. En door de spelling wat aan te passen, is bovenstaande ineens niet meer van toepassing . M'n man en ik hadden overigens wel -zonder dat we het lange tijd van elkaar wisten- een andere spelling in gedachten . Dat werd nog een heel discussie punt. Spelling 1 viel af, dat was te modern. Tja, wij hadden dus variatie 2 en 3 en uiteindelijk -toen we al gezocht hadden naar een andere naam, omdat we beiden niet toe konden geven- is het variatie 4 geworden . Een andere naam paste ook al gewoon niet meer. Verder vernoemen we ons kindje naar mijn vader. Een schoonvader is buiten beeld en m'n man kan het goed vinden met mijn vader, dus hier waren we het gelukkig gauw over eens. Ik wilde dit heel erg graag. Maar de namen die ons kindje nu krijgt, zijn nooit eerder in me opgekomen dat is op zich wel grappig