We zijn al na aan het denken over een naam voor ons tweede wondertje. We hebben er al 2 in gedachten (jongen en meisje), maar toch blijven we rond kijken naar andere namen. We zoeken een aparte naam die bij Luca past (en italiaanse zou natuurlijk leuk zijn) en dan liefst ook een korte (zijn niet zo van de lange namen ) Roept u maar!
Senna en Jada vind ik erg mooi, maar dan krijg je dus het zelfde als marco Borsato zijn kids rahella, hihi laat me raden je heet zelf zo?
Meisje: Faya Gaia Laura Tessa Noa Jongen: Toni (heb je Luca Toni.. oke, heel flauw ) Ramon Paolo/Paulo Raoul/Raul Tip! Volgt het Italiaanse elftal de komende tijd, wellicht zitten daar nog leuke namen tussen? Succes met jullie keuze!
Bianca is ook Italiaans voor 'blank'. Maar het is wel een mooie naam indd. Verder... Luca en Chiara Luca en Roma Luca en Laura Luca en Mara Luca en Elena Luca en Giulia Luca en Alessia Luca en Matteo Luca en Toni (of toch maar niet... gezien die It. voetballer zo heet; Luca Toni ) Luca en Stefano Luca en Marco Luca en Fabio Luca en Paolo Luca en Enrico
Dank jullie voor het meedenken...ga zo even bijlezen,maar wilde even hier op reageren Lucia zo noemt manlief Luca als hij in een melige bui is
Heb wel een paar leuke namen voorbij zien komen. Manlief zei vandaag idd ook al dat we bij het voetbal moeten opletten.
Leuk topic ik lees ff heel geinteresseerd mee misschien voor onze eventuele tweede (mijn zoontje heet ook luca)
Toen ik aan Luca dacht dacht ik meteen aan Morra... Luca Morra lekker exotisch voor een meisje Kyomi?