Wij zitten nog steeds met het probleem dat we geen jongensnaam verzonnen krijgen Misschien kunnen jullie helpen? De doopnaam wordt iig: M.artijn B.enjamin, zo ver zijn we al ! Maar nu de roepnaam nog! Komen al diverse afgeleiden in de familie voor als Marijn, Matthijs, Matthias e.d. Thijn / thijs al wel overwogen, maar dat past weer niet bij onze achternaam
Gemaakt met alleen letters die in de doopnamen voorkopen, en met ongeveer dezelfde oorsprong als de doopnamen: Aart Abe Aran Arie Arjan Armin Arne Art Bart, Bert Ben, Benji Bennie Bertram Bram Brennan Brent Ebbe Eben Eran Ittai Jabin Jair Jamie Jim Maarten, Marten Mattan Meine Meint Merijn Merten Rein Reiner / Rainer Reinier / Rainier Rémi Rien Tijmen Tim
Gaat nog tegenvallen ben ik bang. M.artijn wil ik als hoofdnaam gebruiken. B.enjamin is meer een toevoeging omdat we twee voornamen mooi vinden en het onze 'Benjamin' gaat zijn
Je wilt dus een roepnaam van de eerste doopnaam maken? Je kunt er ook een andere naam voor plakken als roepnaam? Benjamin vind ik een erg mooie naam (tweede naam van mijn zoontje). David Nathan Simon Noud Gijs Mart Jacob Manuel Ben