Dag dames, Wij hebben zelf steeds 2 namen en daar twijfel ik nog steeds een beetje tussen. Wat vinden jullie leuker? Sem of Rowan. En als je zelf nog een mooie jongensnaam weet. graag
Ik vind persoonlijk Rowan leuker. Maar het is en blijft jullie keuze. En laat dat niet afhangen van wat wij vinden!
Hoi, Ik ga persoonlijk ook voor Rowan. Ik vind beide namen leuk, maar sem hoor je tegenwoordig wat vaker. Veel succes met je keuze en laat weten wat het is geworden. Veel liefs Nathasja
Sem hoor je zoveel de laatste tijd daarom heb ik op Rowan gestemt. Zelf vind ik Sven ook een leuke naam. Maar ja je moet zelf beslissen. Liefs Lolly
Ik vind Sem inderdaad wel erg "standaard"je hoort het superveel.maar daarentegen is het wel een mooie naam. Rowan vind ik persoonlijk een stuk minder. Succes! Groetjes Leonie
Sem staat al een tijdje in de top tien. Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als mijn zoon in de klas steeds met zijn achternaam erbij genoemd zou worden. Dan zou ik toch voor een apartere naam gaan, ook al vind ik Sem wel een leuke naam hoor. Maar Rowan heb ik nog nooit gehoord en vind ik ook erg leuk.
Ik vind Sem ook een erg leuke naam, maar wat hierboven al gezegd wordt, de naam komt al ZO vaak voor! Sam komt volgens mij tegenwoordig weer wat minder voor. Maar goed ik heb dus Rowan gekozen, vind ik ook mooi!
ja idd sem komt echt al heel vaak voor hierzo. vind het wel een hele leuke naam hoor! Maar heb dan toch voor rowan gekozen
Bedankt dames! Ja daar twijfel ik dus ook aan. ik vind Sem ook erg leuk maar hoor ook dat ie tegenwoordig veel voor kwam. maar mijn vriend daartegen vind het gewoon een mooie naam en maakt hem niks uit of er wel of niet veel zo heten. en daar heeft ie natuurlijk ook wel weer gelijk aan
Oh dat ben ik helemaal met je eens,als jullie het een mooie naam vinden zou ik daar lekker voor kiezen