Help, ik kom er niet uit!!! Ik heb al eerder een poll gehad maar ik hoop dat jullie nog een keer kunnen helpen. We krijgen twins en één naam staat al vast en dat is L.iv/L.ivia. De tweede naam komen we niet uit. Mijn man wil graag vernoemen en vindt I.sa M.ae mooi of M.ae I.sabel. Maar ik twijfel hierover.....Wat vinden jullie??? Ik heb een aantal opties je kan op twee stemmen! Graag de namen niet noemen of met puntjes ivm google
Heb op de bovenste 2 gestemd Vind I.sa en L.iv een mooie combi! M.ae vind ik ook een leuke naam, alleen hou ik niet zo van dubbele namen.. Zou dus eerder voor een tweede naam kiezen. I.sabel vind ik niet zo... En L.ivia gaat wel, L.iv of L.iva leuker!
Ik heb voor optie 4 gekozen. Ben ook niet zo'n fan van dubbele namen. Optie vier is leuk en niet te moeilijk
Alleen optie 1 is een dubbele naam. De rest niet....alleen hebben ze wel een tweede naam maar die gebruik je niet in je dagelijks leven.
Het is misschien een beetje verwarrend maar ik bedoel het zo: L.iv & I.sa (roepnamen) en officiële namen L.ivia & I.sa-M.ae L.iv & I.sa (en dan voor beide een tweede naam erbij, dus geen dubbele naam) L.iv & M.ae (roepnamen) en officiële namen L.ivia & M.aelie L.iv & I.sa (roepnamen) en officiële namen L.ivia & I.sabel L.iv & M.ae (en dan voor beide een tweede naam erbij, dus geen dubbele naam)
Zo is het duidelijker inderdaad! Dan kies ik voor optie 2 en 5 Vind M.ae en I.sa allebei leuke namen! M.aelie en I.sabel vind ik het minst...
Grappig, in de vorige poll was iedereen voor L.iv & M.ae......maar de meeste vinden L.iv en I.sa dus leuker? Grrr hormonen....haha!
Klopt maar bij deze combi staan de volledige namen ook prachtig bij elkaar, Livia en Isabel.. Daarom heb ik nu voor deze gekozen. Maar er staan geen minder mooie namen tussen hoor dus het komt iig goed Succes nog!
Ik vind l.iv en m.ae echt het leukste!! Ze kloppen ook gewoon bij elkaar. En ik hou er niet zo van wanneer roepnamen en officiële namen niet hetzelfde zijn.
L.iv en M.ae en dan L.ivia en M.aelie: veel origineler in vergelijking met I.sa. En anders L.iv en M.ae met een tweede naam. I.sa is zo populair..
L.ivi.a en I.sa-M.ae. Ik vind het een geweldige combi, en apart van elkaar ook geweldig! En dan niet eens afkorten. Moet heel eerlijk bekennen dat ik dit tot nu toe de mooiste namen vind van al die namen die ik hier online heb gezien!
Livia & Isa-Mae of Livia plus een tweede naam (maar geen dubbele naam) & Mae Isabel (stond er niet bij als optie maar dit vind ik ook heel mooi )