Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje en we zijn al 90% zeker dat het een zoontje gaat zijn. Nu geraken we er nog niet helemaal uit voor een naam of diens schrijfwijze, dus daarom even jullie mening en hulp vragen
Ah oei! Gezocht maar niet gevonden. Weer slim van mij. Beter maar wachten tot her verzet wordt ipv nieuw topic aanmaken?
Ik zie het nu staan.. dat is niet de eerste keer dat mijn ruimtelijk inzicht het laat afweten sinds ik zwanger ben..
Zou idd anders even wachten tot het verplaatst wordt anders is het dubbel. Ik vind Aiden de leukste uit het rijtje.
Een drieling Natasjee! Wow! Drie maal gefeliciteerd en dank je voor je mening. Wordt zeer gewaardeerd
Haha kan gebeuren zwanger zijn brengt veel verstrooidheid met zich mee kan er van meespreken haha! Ik vind Aiden ook het mooist trouwens
ik heb het heel erg! Gisteren nog de code van mijn bankkaart vergeten en regelmatig dat ik niet meer op woorden kan komen. Dank jullie wel alvast voor de bijdrage!
Dat gaat er niet op beteren.. Bij mij is het alleen maar erger geworden! Mijn hoofd is een chaos, ik moet ALLES opschrijven, als ik ergens heen ga ofzo wat ik moet meenemen, wat ik nog moet doen....
Oh nee! Zoals een échte demente! (ik heb ervaring in de sector)... zal me in ieder geval een lesje inleving geven
De namen zijn absoluut mijn smaak niet maar als ik moest kiezen zou ik Aiden kiezen. Eden is gewoon een meisjesnaam...
Siebe of Warre, erg leuk! Bij Aiden denk ik meteen aan een jochie uit een achterbuurt. Eden is een meisjesnaam.
Eden is inderdaad een meisjesnaam (mooie meisjesnaam trouwens); van jouw rijtje heb ik gestemd op Siebe. Ik vind het wel wat hebben, jongensnamen met een e aan het einde. Warre doet mij alleen te veel denken aan 'warrig'. Ik hou persoonlijk niet zo van Engelse namen dus Aiden/Aidan valt dan af.
Eden is ook gewoon een jongensnaam. Voor een meisje zou ik al snel schrik hebben dat ze nogal ongepast aangesproken zou worden :/ Ik denk dat het tussen Siebe of Aiden zal gaan... het is al een hele zoektocht geweest. Ik wil toch een ietwat andere naam, mijn vriend eerder klassiekere en ik wil ook namen die een goede betekenis hebben. Voor mijn vriend mag er dan weer geen 'y' in zitten... we wijzen dus beurtelings tonnen namen af... behalve deze drie..
Ik vraag me nu af of er een wezenlijk verschil tussen de Nederlandse keuzes en de Vlaamse keuzes zou zijn?