Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ik heb afgelopen maandag al een slijmprop verloren en als ik nergens last van kreeg hoefde ik niet meer terug te bellen en gewoon op me controle komen. Ik vanmorgen daarheen wilde ze wel even kijkenof ik geen ontsluiting heb en ja hoor al 1 cm. Is dit normaal maak me er wel zorgen over al zeggen zei dat het niet nodig is maar ja het moet echt nog wel eventje blijven zitten hoor. Met wie kan ik ervaring delen?
sorry ik heb hier geen ervaring mee, maar mag ik vragen of je nog iets meekreeg van je vk? bepaald advies ofzo?
Idd zei de vk niet wat je nu moet doen, rustig aan doen zowiezo lijkt me, ik ben geen verloskundige maar als je nu 1 cm hebt met 29 weken betekent dat dat je baarmeodermond al wel helemaal verstreken is wrsch. is wel heel erg vroeg!
Iemand die ik ken had ook al vroeg 1 cm ontsluiting. Dit is langzaam steeds verder gegaan naar 4 cm en ze is ook met 32 weken bevallen. Als je VK niks heeft gezegd over hoe verder, zou ik toch nog even bellen en vragen hoe en wat.
Ik moet me rustig houden en geen zwaar til werk meer doen. Geen lange afstanden lopen gewoon me gemak houden het liefst heeft ze dat er gezindhulp komt maar er zijn andere gezinnen die het harder nodig hebben.