Hallo, Wij zijn in blijde verwachting van een dochtertje. Nou willen wij graag de namen van onze vaders in een modern jasje steken als 2e naam. Onze vaders heten: Frederik en Hendrik. Wat kan hier van gemaakt worden? Bedankt alvast
Proficiat! Met deze twee namen kan je flink husselen!! Maar de eerste twee die mij zo te binnen schieten: Kiki Fedri
Frederique Hendrike Hendrine Jolieke (dan gebruik je de beide eerste letters niet, zodat geen van de opa's zich alsnog gepasseerd kan voelen door de andere opa)
Dank jullie wel maar dit is toch niet helemaal de richting die wij zoeken. Het is nog te "ouderwets" op de namen Kiki en Fedri na, die vind ik wel erg leuk gevonden en modern. Mochten er nog meer creatievelingen zijn, graag. Ik ben echt inspiratieloos.
Wij hebben ook zitten puzzelen met de namen van de opa's beiden Johannes ..... ik vond hanna johanna Joanna enzo niet leuk dus heb bij Joanna de A vervangen voor een E dus werd het Joënna achteraf wel spijt dat ik het als tweede naam gekozen heb vind m echt leuk dus wat ik wou zeggen .... je kan ook een letter vervangen van een naam die je wel leuk vind maar toch niet helemaal je van het
Dank voor jullie reacties. Er zijn dus zat varianten op de namen te maken. Ik had hier echt niet op gekomen.