Hallo Momenteel ben ik ruim 34 weken zwanger en gaat onze dochter J.olijn heten. Nu wil ik graag of een tweede naam of toch iets met vernoemen. Heeft iemand ideeen? Namen om te vernoemen moet een link hebben met de naam/ namen: M.aria/ R.ia. T.ruus. D.iana/ D.ianne Een helemaal andere twee naam die je goed vind passen bij J.olijn mag ook
Met vernoemen vind ik de namen die je noemt gewoon al mooi: Jolijn Maria Jolijn Diana Jolijn Maria Diana En anders: Jolijn Lianne Jolijn Sophie Jolijn Helena
Jolijn Rianne zou kunnen? Mis je alleen Truus anders misschien: Jolijn Liselot Jolijn Esmée Jolijn Feline Jolijn Milou Jolijn Elise Jolijn Philou Jolijn Marin Jolijn Fleur
Deze namen bevatten letters van alle 3 de namen Maria, Truus & Diana Jolijn Adamaris Jolijn Amaranta Jolijn Aminta Jolijn Anaïs Jolijn Asmin Jolijn Astrid Jolijn Audriana Jolijn Auriana Jolijn Damaris Jolijn Drita Jolijn Iduna Jolijn Iris Jolijn Isaura Jolijn Madita Jolijn Maud Jolijn Runa Jolijn Sarita Jolijn Sina Jolijn Siri Jolijn Tamara Jolijn Tania Jolijn Timna Jolijn Una
Ik vind zelf altijd dat als je wil vernoemen dat dat dan ook echt als die naam herkenbaar moet zijn. Wij vernoemen, naast de door ons gekozen voornaam, 2 mensen uit onze familie en gebruiken hun gewone naam, dus niet een Latijnse vervoeging of zo.
Helaas zijn we er nog steeds niet uit. Er wordt bijvoorbeeld gezegd gebruik gewoon de namen M.aria en D.iana Op zich is daar niks mis mee maar krijg je met de achternaam erachter wel naam die dus een oma al deels heeft. Snap je wat ik bedoel? Het zou heel goed kunnen dat we toch voor een tweede nam gaan. Dus niet perse vernoemen. Maar wat klinkt dan lekker bij J.olijn? Van alle reacties denk ik dat de volgende opties me nog het beste aanspreken maar geven nog niet het wauw dat is hem effect J.olijn I.sabel J.olijn J.anne J.olijn M.arli Help iemand nog andere ideeen?