Oke ik ga toch een topic openen in de hoop nieuwe namen tegen te komen. Ik ben 29w zwanger en we weten het geslacht niet. Dus we zijn op zoek naar een meisjes en een jongens naam. We houden best van aparte namen, ik iets meer als mijn vriend. scandinavische namen houden we wel van, kort of lang maakt niet uit. Gwen Merlijn Lily Lona Lola Elodie Arwen Eloise Isra Bowen Aiden Merlijn Runar Hero Dit is mijn lijstje wat ik leuk vind. Maar die worden het niet omdat mijn vriend het niet echt wat vind. Edit:Oh ja de begin letter liever geen O, M of P. Omdat er dan dezelfde initialen is het gezin voorkomen.
Marit Merle Tirza Tamsin Nena Lune Merlijn (voor een meisje) Kato Erin Lotta Eboni Joanna Ottilie Uma Marcus Thieu Roan Saul Thian Ceder Ashton
Deze vind ik leuk van je lijstje. Merlijn stond al op de lijst. Mijn vriend is er nog niet helemaal mee eens.
Ronja Reina Niva Rona Eve Febe Lune Tamar Channa Joska Arne Jelte Lieuwe Zeger Viggo Bastijn Silvijn Caspar Sverre Duco Thibault Ferre
Mels Diek Olan Benk Arvin Lasse Skip Keje Kyo (kiejoo) Sjors Foof Fenja Dijn Silver Pepper Loiza Savien Imme
Lorijn Vanja Yindi Loá Rowen Elora Quinn Mika Rune/Runa Idris Veron Ylvi Freja Franka Imre Finne Edie/Edi Aure Cailin Gyda Hilde Linna Ragna Yulene Rorik Glenn Gunnar Steinar Ilan Turi Kaj Ash Arlo Ira Jari Jona Arvid Odin Thorben Esben/Espen Kodi Bran Edin Stian Yannick Kaja Mikal Thorin Vidar Yorick Hedin Olen/Olin Stach Stein Thorfinn Vestar Ceasar
Eowyn Zion Dex Mexx Sascha (unisex) Vosse Kjeld Boyd Bor Stag Sly Flynt Jappe Joppe Jitse Fedor Judah Ingmar Mels Auric Bodhi Ardèn (unisex) Ror Beer Storm Wessel Thor Quirine Riva Rifka Romaissa Esmeralda Julot Xena Jiska Marlé Phileine Leonda Adinda Autumn Imee Jorien Jolijn Ingeborg Phaedra Yvaine Isolde Marenthe Julee Lina Ulysse
Abel, Aris, Axel, Azar, Azarja, Boris, David, Elias, Espen, Fedde, Fender, Ferre, Floran, Gideon, Hidde, Ivar, Jaron, Jelmer, Joas, Jonas, Joël, Kaleb, Keo, Kiéro, Lester, Lennon, Levik, Liam, Lutein, Nasro, Nathan, Nolan, Novan, Quirijn, Ravi, Renzo, Revi, Rivano, Rivas, Romijn, Sebas, Siebe, Silas, Simon, Sion, Stian, Thian, Thias, Thobian, Wessel, Xavi ,Yanick, Zeger Adine, Alix, Amé, Aster, Bodil, Brinn, Carice, Cato, Céleste, Celia, Dieke, Dinthe, Dolijn, Edith, Efin, Elea, Esra, Estée, Evanna, Evanthe, Faye, Febe, Felice, Fenna, Flore, Gitta, Harlee, Idoya, Ilayza, Imara, Imme, Ines, Inthe, Irisa, Isha, Isora, Jolé, Josie, Julin, Julot, Kensi, Leah, Leia, Liset, Liv, Loé, Loïs, Lori, Lorijn, Lorin, Lovis, Lumen, Luus, Nadi, Niké, Nola, Nori, Rava, Reva, Roïs, Rosa, Rox, Roxy, Solvé, Suri, Thalia, Thirza, Thirze, Tyche, Valor, Vosse, Willa, Yentl, Ziva
Hierbij een paar suggesties: Meisje Elanja Esra Madée Rhodé Leva Rivka Loah Elisha Tesse Thirsa Mirrin Jiska Yinthe Robijn Jolie Isaï (spreek uit als Isa-i) Jongen Abel Benja Seth Simeon Tamas Merijn Robijn Joah Noan/Nolan Corin Rilian Tristan Maxe
Wat een hoop reacties al. Ik heb het even snel doorgelezen en zie al leuke namen ertussen. Ik heb vanavond wat meer tijd om het even goed door te nemen dan reageer ik ook nog even op de namen.
Leuk: je hebt bíjna dé meisjesnaam voor ons in je rijtje gezet en ook de derde naam van onze zoon zit ertussen
Haha, ik ben benieuwd Ik heb ook een van onze namen in het rijtje gezet en een van de namen van mijn andere kids.
Nou ben ik ook benieuwd!!! Leuk hè, dat speculeren?! In je rijtje nu ff alleen de namen overgelaten die mijn smaak zijn. Ben benieuwd of de namen van jullie hier nu nogsteeds tussen staan (ja of nee is voldoende )
Aanvulling: Loé / Loë (lo-wee of loe-wee) Magnus Guillaume Armand Raeven Niké Jieldé Ghislaine Noé / Noë Delia Delilah Mint Menthe Amaranthe Amadea Madea Ola
Omdat je zei dat je van Scandinavische namen houdt, hier een greep uit de top 100 Zweedse kindernamen van dit jaar (die ik Scandinavisch vind) Alexander Elias Noah Adam Filip Axel Nils Arvid Valter Viktor Gustav Emil Vidar Casper Carl Sigge Alvin Hjalmar Maja Ebba Saga Freja Alma Alva Stella Clara Linnea Signe Nova Selma Elin Felicia Tuva Ida Tilde Stina Lova Ronja Svea
Ik vind Sannah (lelie) en Linnea (citroenboom) zulke mooie scandinavische namen. Voor een jongen Rocco, Bjorn of Sibren.