Bij meerdere vk`s intake??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Amigo1985, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Wat ik me afvraag, gaan jullie meerdere vk`s langs en maken jullie dan pas een keuze bij wie je je het meest prettigst voelt? Ik heb een afspraak gemaakt bij een vk hier in de buurt.. Ik ben sites met elkaar gaan vergelijken en heb daaruit mijn keuze gemaakt.. Maar nu dacht ik, wat nou als het niet zou klikken? Dan moet ik weer verder zoeken.. Is het dan niet beter om nu al meerdere intakes te plannen??

Misschien een hele rare vraag, maar vraag het me echt af..
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen..

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Amigo echt als je bij het bolleke bent geweest wil je geen andere meer! ik heb nog nooit zo'n liefdevolle en vrolijke arts of een ander persoon die in de medische wereld werkt gezien

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier heb je weinig te kiezen omdat je gewoon een praktijk per bepaald gebied hebt. Overigens hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt ;) ben kraamverzorgende en kon de praktijken en zit bij eentje wat voor ons heel goed voelt.

4. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hier ook geen keus, hoor.
    Verloskundigenpraktijken hebben een 'eigen gebied'.

Bij ons zijn er ook 4 verschillende verloskundigen in de praktijk.
    Dus ja, wie krijg je met de intake? Ligt er ook maar aan!
    De 1 ligt je toch misschien wat beter dan de ander.

5. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier was er wel de keuze tussen twee praktijken, ik heb gekozen voor de kleinschaligste praktijk omdat dat me fijner leek. Niet iedere keer een ander gezicht. Volgens mij is het niet echt gewoon om bij meerdere praktijken op intake te gaan, maar het kan natuurlijk wel als jij dat wilt.

Ik zou je willen aanraden om eerst op intake te gaan en pas verder te gaan zoeken ALS je je niet prettig voelt! Vaak hebben praktijken inderdaad ook meerdere verloskundigen dus het zou ook best kunnen dat de klik er met 1 net iets minder is dan met een ander. Dan kun je altijd nog vragen of je naar een van de anderen mag.

Share This Page