Het wordt hoog tijd dat we een beslissing gaan nemen. We hebben nog twee namen op het lijstje staan. Maik en Jesse. Wat vinden jullie hiervan en waarom?
Maik vind ik echt niet mooi geschreven. Mike dan al een stuk leuker! Maar Jesse is meer in mijn straatje.
Voor Jesse gestemd. Maik is niet mijn smaak en met deze spelling moet ik aan Maik de Boer denken, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk Ik denk wel dat hij dan altijd zijn naam moet spellen, denk dat mensen al snel Mike zouden schrijven.
Maik vind ik helemaal niks, vooral de schrijfwijze, maar ook Mike is niet mijn ding. Jesse vind ik wel leuk.
Ik vind Maik niet mooi klinken en denk meteen aan een hysterisch figuur vanwege Maik de Boer Jesse vind ik persoonlijk wat soft voor een jongen (vind de naam leuker voor een meisje), maar in elk geval wel leuker dan Maik
Maik? Nope... Jesse vind ik alleen leuk op zijn nederlands uitgesproken en niet als Djessie. Als het tweede zo ismag je mijn stem eraf halen.
Gestemd op Jesse: internationaal, tijdloos Maik: geen mooie schrijfwijze (Mike beter), over datum naar mijn gevoel
Ik ben 1 van de 5 die op Maik heeft gestemd Vind het echt een leuke naam! Jesse hoor je al zo vaak tegenwoordig. Plus, je hebt steeds het gedoe met uitspraak; Jessie of Jessuh. Maik is lekker kort en stoer. Zou zelf Maikey (Majkie) als koosnaampje gebruiken, klinkt wel lief voor een kleintje.