Namiddag misselijkheid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door welkomkindje, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welkomkindje

welkomkindje Nieuw lid

20 feb 2011
    3
    0
    0
    Ik was helemaal blij toen ik een week overtijd was.
    Na de test bevestigd had dat ik echt zwanger was begon het "echte leven"
    Blij vertelde ik het de mensen die in mijn directe omgeving belangrijk voor me zijn, en dan krijg je natuurlijk de vraag; "hoe voel je je?"
    Mijn standaard antwoord was dan. nou als ik zo nog een poos zwanger mag zijn teken ik ervoor! Ik had alleen een beetje last van gespannen borsten en vermoeidheid maar dat neem je voor lief.
    Ochtend misselijkheid? geen dag last van gehad, ja 1x toen mn vriend het presteerde om om 7 uur tosti's te gaan bakken maar ik weet zeker dat ik daar ook in een niet zwanger stadium misselijk van was geworden!
    Maar nu sinds een week begin ik me rond 3 uur echt verschrikkelijk beroerd te voelen.
    Kokhalzend loop ik door het huis, en wil eigenlijk alleen maar slapen.
    Gelukkig kan ik daar ook aan toegeven, maar nu dient het probleem zich aan dat ik snachts steeds wakker lig van een uur of twee tot een een of vijf.

Maar ja die namiddag misselijkheid, daar ging het over.
    Hebben meer van jullie hier last van? en hoe pak je dat op?

groetjes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier werd/wordt ik smiddags ook wel eens misselijk. Is hier vaak een teken dat ik te laat ben met eten. Nu eet ik steds kleine beetjes tussendoor en sindsdien geen last meer van misselijkheid

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    hie rhet zelfde gehad, duurde 2,5 tot 3 weken ongeveer. Daarna was het weer over.

Wat hielp was ETEN !

Mijn verloskundige zei dat het een teken was dat je suiker wat laag zou woren of zo?????? en dat je idd dan wat vaker moet eten.

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier hielp inderdaad eten :)
    Lege maag was geheid misselijkheid :(
    Daar ik niet altijd trek had rond die tijd (of daarna niet meer in avond eten) ben ik begonnen met een beker warme chocomel of glas koude chocomel rond die tijd met een koekje en dat hield me dan wel staande tot avond eten.

5. welkomkindje

welkomkindje Nieuw lid

20 feb 2011
    3
    0
    0
    Hoi Meiden

Bedankt voor de tips! zeker de chocomel helpt me vandaag de middag al door!

Deel Deze Pagina