Nieuwe sekswet Zweden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HvO, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Angel1980 vindt dit leuk.
  2. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.204
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook dat het een grapje was, ik lag helemaal dubbel toen man vertelde over de app :roflmao:

Maar goed lijkt me niet echt werkbaar dit.

3. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Haha wat een idioot plan! Een app? Serieus? Lekker stimulerend...

Zomerbloem vindt dit leuk.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik snap het wel. Die app is een beetje gek natuurlijk. Maar nu komen veel verkrachters ermee weg omdat het 'ja maar zij wilde wel' tegen 'nee ik wilde niet' verhaal is.

Stel bijv dat je na een date besluit om mee te gaan naar het huis van je date. Daar aangekomen krijg je toch spijt en wil je weg gaan. Maar je word onder druk gezet/ durft geen nee meer te zeggen / word gedwongen. Dan word het een moeilijk verhaal. En daar is deze wet voor bedoeld.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En dan gaan nu de verkrachters je dwingen akkoord te geven, gaat de verkrachter helemaal vrijuit.

MaMa, genaio22, jessy77 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Gelukkig is hacken onmogelijk...

Manque vindt dit leuk.
  7. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vind het ook echt een bizarre wet. Ik zie ook niet voor me hoe dat gaat werken. De meesten zien het al als een redelijke onderbreking als ze een condoom om moeten doen. Moet je nu dan iedere keer dat het gezellig wordt met je partner samen je telefoon erbij pakken en een contract angaan??!!! Geil...

En het blijft hoe dan ook een schimmig gebeuren. Want als je toestemming hebt gegeven... wat dan?! Kan de ander dan dus alles doen, omdat je die toestemming al hebt gegeven?! Als het dan later in het proces toch wat minder fijn wordt en je wil stoppen, of je wil bepaalde handelingen niet doen / ondergaan, maar die ander gaat gewoon door, heb je juridisch geen poot om op te staan, want je had immers al toestemming gegeven.

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Haha, elke keer wanneer je inlogt die vragenlijst: 'ja ik geef toestemming voor: zoenen op de mond/niet zoenen op de mond - orale seks/niet orale seks - anaal/niet anaal - als ik nee zeg bedoel ik nee - als ik nee zeg bedoel ik ja...

9. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Bizar

En dat moet dan ook.als je getrouwd bent? Iedere keer weer?

Hoorde vanmorgen dat mensen minder sex hebben omdat ze hun smartphone mee naar bed nemen.
    Nu móet je m wel meenemen wil je sex kunnen hebben :roflmao:

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik geloof dat ik zou doen of ik sexloos door het leven zou gaan, je gelooft toch zeker niet dat ik iedere keer zo'n app zou openen wanneer het gezellig wordt?

Belachelijk!

11. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Geloof ook niet dat dat gaat werken, als je eenmaal in 'the heat of the moment' bent denk je echt niet meer aan je telefoon om dat stomme contract aan te gaan, lijkt mij dan. :p

Vind het maar een raar iets...

12. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Echt l*llig voor de mensen zonder smartphone

Of als je batterij leeg is

Is er een storing; 9 maanden later geen baby’s

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind geen nee durven zeggen toch echt helemaal volledig op het conto van het slachtoffer te schrijven hoor. Als jij met iemand mee naar huis gaat, maar je bedenkt, dan moet je dat wel aangeven. Zo’n man is ook niet helderziend. Zou wat zijn hij vervolgens als verkrachter te boek zou staan.

Deel Deze Pagina