We zijn aan het kijken naar een achterwaarts gericht autostoeltje. Maar wat zijn ze duur.... omdat onze dochter van 2 haar stoel ook stuk is moeten we voor haar ook een andere stoel. Maar nu was ik aan het kijken en kwam ik op de nania achterwaartse stoel uit. Zijn er hier ervaringen met deze stoel. De prijs zegt mij dat ze niet veilig kunnen zijn, maar is dit ook echt zo? Ons mannetje past nog in de maxi cosi, maar dat is lastig als mijn man in de auto zit want dat past bijna niet. Dan zou dit een oplossing kunnen zijn, omdat ik de maxi cosi toch nooit meer uit de auto haal. Graag lees ik jullie ervaringen
De Nania kun je maar tot 10 kg. (dus nog minder lang dan een 0+ stoeltje) achterwaarts gebruiken Voorwaarts gebruiken zou ik hem nooit doen, waardeloze flutstoel en helemaal niet veilig.
Kijk anders eens naar bijv. de Joie Stages: ca. 200 euro, te gebruiken vanaf de geboorte tot ca. 7 jaar, waarvan tot ca. 4 jaar achterwaarts.
Hier ook een Joie Stages en bevalt goed. Mijn oudste van bijna 5 past er nog net in. Ik heb alleen soms ruzie met de gordeltjes, die gaan soms gedraaid zitten.
ooit gekocht om voorwaarts te gebruiken in de 2e auto maar na 1 keer verkocht, wat een waardeloos ding, kan je ze net zo goed los zetten. Vooral als Maxi Cosi of romer gewent bent. Nu Romer king en tobi in de tweede auto (zitten ze 5 minuten per week in) en twee achterwaartse stoelen in de andere auto. Geen seconde spijt van gehad