Hoi dames Sinds gisteren heeft mijn zoontje van 9 weken erg dunne poep. Hij laat dan een scheet en zijn luier is vol poep vandaag al 4 keer. En t lijkt alsof hij last heeft van zijn maagje. Waar moet ik extra opletten ivm uitdroging,ik geef t wel straks aan als t ziekenhuis belt,of moet ik nu al dokter bellen,ja ik weet t ik ben erg overbezorgt ik leef gewoon vaak in angst dat hem wat overkomt. Heeft iemand hier ervaring mee groetjes
Drinkt hij wel goed verder? En hoe komt hij op je over? Als hij verder gewoon levendig is, is er volgens mij nog niet zoveel aan de hand. Maar wel goed in de gaten houden. Op zich is een dag veel poepluiers niet zo erg, hier heeft hij er ook wel eens 3 op een dag en dan 2 dagen niets. Je zegt dat je denkt dat hij last heeft van zijn maagje, wat merk je dan? Als je het echt niet vertouwt, zou ik gewoon even bellen, beter een keertje te veel dan te weinig!
Hoi heppiedepeppie Hij drinkt weer goed sinds hij uit ziekenhuis gekomen is gisteren. Hij is vaak met zijn beentjes t strekken en dan ook huilen,ik weet dan niet of t zijn maagje is of last heeft van zijn liesbreuk,omdat hij ook veel scheetjes laat. Hij is ook levendig hij slaapt wel veel maar hij is nog klein. groetjes