Echt ik weet het ff niet meer...het is zo drama met Sophie....er is niks met haar te beginnen.niks is goed niks is leuk hangt heel de dag aan me en wilt opgepakt worden en als ik haar oppakt is het ook weer niet goed en is het gelijk krijsen...de speelgoed is niet leuk helemaal niks! Ze is ook niet lekker ( ontstoken amandelen ) en wil totaal niks eten....als ze op bedje ligt krijst ze ook heel vaak ( gelukkig ligt ze nu te slapen ) ik weet gewoon niet wat ik hier mee aanmoet....waar is mijn gezellige meisje gebleven,zo ken ik haar helemaal niet,voel me zo verdrietig...dit is overigens begonnen toen we een weekje zijn weggeweest met de opa en oma's ( toen kreeg ze lekker veel aandacht )... Imand die mij kan helpen? Zit er echt ff doorheen!
ik zou als je je zorgen maakt gewoon even je ha bellen, ik zit ook al een hele tijd met het ene virus na het andere. ontstoken oren wordt er helemaal gek van. en als ze dan snachts ook nog eens niet slapen kom je helemaal niet meer aan jezelf toe. heb nu voor de kriebel hoest tussikind van vsm en na twee dagen begint het een beetje te helpen. het is heel vermoeiend en zielig om je kindje niet lekker in zijn/haar velletje te zien, maar bel gewoon bij twijfel, al is het voor je eigen gemoedrust, meestal scheelt dat dan de helft als je zelf gerust bent kun je het ook beter verdragen... sterkte met je meissie
Ben gister bij de huisarts geweest en heb een kuurtje gekregen,verder zag hij niet veel aan haar,ze is gewoon levendig niet suf,nergens om me druk over temaken zegt hij en eten komt vanzelf wel weer...maar al drie dagen niet willen eten vind ik best lang....
Hier ook in die leeftijd een tijdje uit haar doen gewest. Herkende ook mijn meisje niet meer. Ook zij was toen ook niet lekker en dat plus het sprongetje waar zij hoogswaarschijnlijk in zal zitten, maakt het erg moeilijk. Maar geloof me, het veranderd vanzelf wel weer.
waarvoor heb je een kuurtje gekregen dan? hij geeft toch niet zomaar een kuurtje als er geen infectie ofzo zit?
Helpt het misschien als je haar wat kouds te drinken geef? Ik kan me voorstellen dat warm drinken pijn doet in haar keel... Ik roep ook maar wat, hoor..
lief dat jullie zo met me denken,maar wat ik ook probeer ze moet niks...het maakt me zo onzeker,hoelang moet je dat aankijken...?