Pompje buzz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamasan, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hoi,hoi,

Vandaag mocht ik mijn buzz ophalen en uiteraard moest die meteen in elkaar gezet worden.
    Nou zat er een pompje bij voor de banden, maar daar krijg ik de banden echt niet mee opgepompt.
    Is daar soms een handigheidje voor?
    Ik heb nu de banden maar opgepompt met een speciaal ventiel en de fietspomp, maar dat is ook niet echt handig.
    Kent iemand toevallig het probleem?
    Er komt trouwens wel lucht uit de pomp.

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    zeer herkenbaar, wij pompen altijd aan de pomp.. ehm: pompTen, er zitten nu nieuwe binnenbandjes in met fietsventielen :)

3. winnietje

winnietje Niet meer actief

kan zijn dat het pompje je banden leeg pompt ipv oppomt hadden wij ook. Nieuwe bij de fietsenmaker gehaald

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ff banden eraf, in de auto gooien, rijden naar de pomp en pompen maar. klaar voor gebruik. zo deed ik het altijd want inderdaad na 1 uur pompen at ie nog niet vol

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Je weet wel dat er een flexibel slangetje zit in het "handvat"gedeeltje van de pomp? Deze aan de onderkant erop draaien...Dan het uiteinde op het ventiel zetten en het ringetje eromheen draaien..Tijdens het draaien loopt ie even leeg, maar als je door draait stopt dat en kun je zorgeloos pompen :D:D

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het pompje is eigelijk alleen maar bedoelt. voor als je bannden onder weg niet zo hard zijn. het beste kan ze de eerst keer bij de bezinepomp op pompen en dan kan er 1,5 bar in volgens mij. staat in je boekje

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tnx meiden,

Het boekje heb ik alleen gebruikt voor het in elkaar zetten, meer niet.
    Maar ik zal morgen eens kijken voor het slangetje wat er dus moet zijn.

Gelukkig ben ik dus niet de enige en anders maar gewoon de fietspomp,want even naar de benzinepomp is hier een drama met alle stoplichten.

8. vlokje

vlokje Lid

21 dec 2008
    58
    0
    0
    Het is een k*t ding dat pompje.
    Ik kan hem wel oppompen maar zodra ik het ventielslangetje er weer afdraai (wat niet makkelijk gaat door de beperkte ruimte die daar voor is) loopt ie al weer voor de helft leeg :evil:
    Ik dacht ook al om ze bij de pomp (voor de auto) op te pompen want het is iderdaad hetzelfde ventiel als een autoband.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha hier werkt het pompje perfect... ook met het slangetje.

Succes

Deel Deze Pagina