Mijn moeder heeft 'm aangevraagd omdat de kleinkinderen ook wel eens bij haar slapen, en toevallig hadden we het er gister over en kreeg net bericht van der dat ze 'm vandaag binnen heb gekregen.
ik heb nog niks gehoord, zou we erg zijn as er opeens kosten bijkomen omdat op de site zelf dat niet staat alleen dat je bepaad aantal sterren nodig bent en die heb ik wel
ik was even benieuwd of al mensen de nanny-care hadden ontvangen. Ja dus. Hoelang is het geleden dat jullie hem hebben besteld ? Wij hebben nog niets mogen ontvangen. Ben benieuwd !!
volgens mij 2-3 weken. heb ze na 2 weken gemaild en kreeg hem toen vrij snel thuis gestuurd (ik denk dat ze aan bulk-verzending doen, denk dat ze de gegeven van zilveren kruis ook moeten checken en een akkoord moeten krijgen voor het versturen om problemen met facturen te voorkomen). ik ben alleen heel benieuwd of het van je eigen risico afgehaald wordt. moet dit jaar bevallen, dus kom toch boven het eigen risico uit in totaal. dus dat zou voor mij dan niets uitmaken...
En ja hoor... wie stond er net aan de deurbel ?? De pakketbezorger !! Ook wij hebben de nann-care ontvangen. En zie geen factuur ofzo. We wachten het verder af. Iemand toch nog een factuur ontvangen na het ontvangen van het pakket ?
Ik heb het even opgezocht: Beter Af Polis:U krijgt bij medische indicatie een bewakingsmonitor vergoed vanuit de vergoeding voor medisch specialistische zorg. Het NannyCare sensormatje krijgt u vergoed vanuit de aanvullende verzekering met 2, 3 of 4 sterren. Aanvullende verzekering: Beter Af Plus Polis 1 ster:Geen vergoeding voor het NannyCare Sensormatje. 2 ,3,4 sterren:100% vergoeding voor het NannyCare Sensormatje. Of 100% huur bewakingsmonitor bij sociale indicatie voor maximaal 12 maanden. Eigen risico Het eigen risico is niet van toepassing op deze vergoeding. Machtiging De aanvraag (met een verwijzing met sociale indicatie) moet rechtstreeks bij Nanny Care worden ingediend. Zij handelen het verder af. Wat ik hier uit kan opmaken is dat de Nanny care sensormatje bij 2 sterren en meer vergoed wordt en dat je geen verwijzing nodig hebt om het aan te vragen. Verder wordt dit niet ingehouden van je eigen risico.
we hebben hem ook en voor de zekerheid de verzekering gebeld of we hem echt niet hoeven te betalen want dan zou hij teruggaan. We hoeven echt niks te betalen werd ons verteld. 100% vergoed
ik heb hem ook weer besteld. ik heb dat ook 3 jaar geleden gedaan bij de geboorte van onze 2e en ik ben der zoooo blij mee. hij is bij ons 2x afgegaan. 1x omdat ik het matje te laag in bed had gelegt en onze kleine omhoog was gekropen en 1x zomaar. tenminste niet natuurlijk zomaar. het zal wel een reden gehad hebben, maar die weet ik niet. onze jongen is nu 2.5 jaar en hij ligt er nog steeds op. ik heb dan ook geen seconde getwijfeld om hem weer te bestellen. en het is iedereen aan te raden.