Nanoe mamsie van Yuna en nog meer kleintjes :P

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nanoe, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
    Hoipipeloi,

Nahja nu maar keertje heel erg goed voorstellen dan?
    Hoi dan ik ben Nanoe mams van 5 kindjes officieel. 2 engeltjes en 3 bengels! Sommige weten alleen van mijn eerste engeltje dus zullen nu denken huh 5 maargoed ik ben niet het soort mens dat ronloopt met haar verhaal vandaar dat ik het nu een keer tik en dan klaar. Ik praat er alleen over met mensen die ik zie en ken.. Internet is een groot gat en je weet niet waar je verhaal en foto's belanden..

Maargoed daar hadden we het nu niet over.. Mama van 5 kindjes.. Mijn eerste is van 18 jan. 2001 Aysha* geboren met 22 weken en woog 485 gram daarna kregen me ex man en ik twee meisjes Maye en Mindy*. 08-12-02 geboren met 36 weken en 2520 gram was Maye, van Mindy* is he tniet bekend.. We hebben haar nooit mogen zien, Van Mindy*kregen we pas tegen het eind van de zw te horen.. Het ging heel raar maar daar schrijf ik later over op de engeltjes site als ik hier langer tik.. Toen kregen me ex man en ik een Zoontje Samuel 28-02-05 geboren bij 30 week met een gewicht van 1590gram en 43 cm en als laatste kreeg ik met me nieuwe vriend Yulia 08-06-'06 (Yulia haar bijnaam is Yuna ) een gewicht van 1610 en 36 cm.. Yuna had twee knopen in haar navelstreng gelegd waardoor ze slecht groeide en geen genoeg zuurstof kreeg. Ik kreeg gebroken vliezen (waarschijnlijk greep me lichaam zelf in) en doordat ik die gebroken vliezen met 31 weken kreeg gingen ze ctg maken waarop ze Yuna steeds meer achter uit zagen gaan. Op haar site is alles na te lezen.. Het ging nogal hectisch maar Yuna is er en het is een gigantisch vechtertje.. De eerste 6 á 7 maand kreeg ze de borst daarna ging ik over op de friso welke fout aansloeg, koorts diaree spugen.. Na veel zeuren kregen we nutramigen.. Ik zag verbetering maar niet zodanig da tik riep wauw.. Ze heeft tussen door koortstuipjes gehad en groeide niet tot ik een second opinion eiste van MCA naar AMC en daar schakelde ew heel snel over op NEOCATE waar we nu net af zijn..

Heel verhaal.. vragen stel maar en tik later even meer..

knuffies Nanoe

yuuls.web-log.nl

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum en veel kletsplezier gewenst !

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Veel plezier hier op de site!

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436