Hallo Naomi en man, Lees nu net jullie verhaal. Ik ben pas later op deze site gekomen, maar ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Woorden schieten eigenlijk misschien wel te kort, maar ik wil jullie laten weten dat ik aan jullie denk en meeleef! Dikke knuf kaily122
Jeetje zeg. Wat knap dat jij hier ook wat neerzet. Ik lees de tekst met tranen in mijn ogen. Een heel triest verhaal. Wel lees ik dat jullie heel veel van elkaar houden. Ik hoop dat dat jullie de kracht mag blijven geven om dit grote verlies samen te verwerken. Heel heel veel sterkte hierbij! Ik denk aan jullie. Dikke knuffel Elvira
heel veel sterkte met dit zware verlies,ik hoop dat jullie hier samen sterk uit zullen komen. groetjes jacky
Hoi lieve man van Naomi, Fijn om jou ook te horen op deze site. Heel fijn om te zien dat jullie er echt voor elkaar zijn! Er zijn er veel die het verhaal hebben gevolgd en het is verschrikkelijk wat jullie is overkomen!. Een niet te verdragen pijn, het verlies van je kindje... Heel erg om te horen dat Naomi in het ziekenhuis ligt, hopenlijk komt ze er snel bovenop. En ook hoop ik dat er een tijd komt dat jullie samen jullie lieve kindje fleur een mooi plekje kunnen geven ookal zal dat heel moeilijk zijn. ik denk aan jullie.... sterkte..
Mijn hart gaat naar jullie uit, en ik weet niet goed wat ik zou kunnen zeggen, omdat ik niets kan zeggen dat jullie situatie kan verbeteren. Jullie krijgen Fleur er niet mee terug. Ik wil jullie echt het aller allerbeste toewensen en alle sterkte van de wereld om om te kunnen gaan met het verdriet om jullie kleine meiske. Anouk.
heel veel sterkte!!!!!!! Wij hebben ook een lief engeltje Tibo*. Hij is ook dood geboren (wel te vroeg) Het is niet eerlijk en jullie zullen het idd samen moeten verwerken. Ik moet toegeven dat ik ook nog elke dag aan Tibo* denk maar je zal merken dat het dragelijker word en dat je het een plaatsje kan geven. Ik leef zo met jullie mee STERKTE!
Lieve Naomi en partner, Bedankt voor de update. Wat akelig dat Naomi er zo slecht aan toe is. Heel veel sterkte! Fijn dat jullie elkaar hebben en dat jullie elkaar zo steunen! Dikke knuffel, Wendy
Lieve Naomi en partner, We willen jullie heel veel sterkte toewensen, we weten niet zo goed wat we moeten zeggen, maar we hopen dat alles goed komt. Heel veel liefs, Pamela en Marcel
Lieve Naomi en man, Ik weet niet wat ik moet zeggen, vindt het heel erg en leef heel erg met jullie mee. Hoop dat jullie hier wat aan hebben Fleur Ons dochtertje is nu een sterretje ons meisje zo mooi en klein jij zal nu een sterretje zijn Wat schijn je mooi en licht in mijn gedachten zie ik je gezicht Straal maar in de hemel zo goed als je kan zodat wij er van genieten dan Ik hou nog zoveel van jou dat ik jou nooit vergeten zou Mijn meisje, zo mooi en klein iemand als jij kan er nooit meer zijn Heel erg veel sterkte, liefs tiets
onwijs veel sterkte in deze vreselijke moeilijke tijd. woorden schieten me echt te kort! kreeg er echt kippenvel bij.. onwijs veel sterkte!
Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie het goed kunnen verwerken. Veel liefs Senseemillia
dag lieve mensen allemaal . nog steeds kan naomi jullie zelf niet toespreken , maar dat zal niet zo lang meer duren . we zijn nu vrijdag , en met wat geluk mag mijn vrouw dinsdag naar huis keren . wat ben ik daar gelukkig mee. ze lijkt het al wat aanvaard te hebben dat ze ons meisje niet meer zal zien. toch blijft het moelijk. ook voor mij, want ik moet er zijn voor mijn lieve vrouw, en kan zo zelf dit verlies moelijk verwerken. gelukkig is onze liefde heel groot, zodat we het zeker zullen overwinnen. ik hoop dat ik vanaf volgende week mijn vrouw voor mij ook een luisterend oor zal zijn, al weet ik dat ik in het begin heel voorzichtig zal moeten zijn let wat ik zeg. ik zit hier nu in dit rot huis, waar alles nog staat zoals toen fleur nog rondfladderde in naomi haar buik . haar kinderkamer , al het speelgoed, onbeschrijflijk veel knuffels . wat moet ik nu doen? laat ik alles mooi staan, of zet ik alles netjes weg voor mijn partner thuiskomt? wat is het beste voor haar? als ik alles laat staan, wordt ze dan opnieuw niet geconfronteerd met de harde waarheid? wat denken jullie? naomi zal dinsdag zeker op deze site komen . ook ik zal er af en toe nog eens van me laten horen. alvast bedankt voor de vele steunen, en vooral voor de 2 hele mooie gedichtjes . die betekenen enorm veel voor mij. bedankt lieve mensen[/u][/i][/b]
Ik vind het ontzettend knap dat je dit zo van je af kan schrijven, denk ook wel dat het goed is. Weet nog steeds niet wat ik moet zeggen, steeds schieten me de tranen in mn ogen daar ik denk aan wat jullie meemaken. Ik zou niet weten wat je moet doen met de spullen, het heeft denk wat je ook beslist allebeid zn voor en zijn nadelen. Misschien is het wel teveel voor Naomi als ze de spullen ziet, maar het zou ook mee kunnen werken aan het verwerkingsproces. misschien kun je het haar vragen. Ik wens jullie nogmaals alle sterkte toeen hoop dat jullie heel veel kracht vinden. Liefs Jenny