Misschien kun je de spullen het beste laten staan. Zoals Jenny al zegt zou het mee kunnen werken aan het verwerkingsproces. Als ze het zelf opruimt kan ze het misschien beter afsluiten.
dapper van je, dat je als man zo durft uit te komen voor je gevoelens. het is echt wel belangrijk dat jij het ook kan verwerken hoor. als het te moelijk is om te praten met je vrouw, probeer dan met iemand anders te praten . ik begrijp dat je het er ook heel moeilijk mee hebt , maar het is niet goed om je sterk te houden. je moet het echt ook verwerken, anders valt u nu of later ook in een depressie. ik hoop dat jullie er beiden weer bovenop komen ,en dat jullie ooit nog kunnen denken om fleur een broertje of zusje te geven. heel veel sterke knuffels van natasha
Ik denk dat je moet doen wat jou bij jou het beste voelt. Misschien is het goed voor jullie samen dat jullie het over een tijdje rustig opruimen of in ieder geval kijken wat er mee moet gebeuren. Dan kunnen jullie veel steun voor elkaar zijn en het samen gaan verwerken. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel weer thuis is. Als je verder wat wil vragen dan horen we het wel. liefs tiets
Ik zou het voorzichtig proberen te bespreken wat zij het prettigst zou vinden bij thuiskomst. Fijn dat ze waarschijnlijk snel naar huis mag. Dan krijgen jullie eindelijk tijd om het samen een plek te gaan geven. Nogmaals heel veel sterkte. Heb er telkens de tranen van in mijn ogen staan.
wij hadden met de zwangerschap van tibo* nog niet veel in huis staan enzo. Maar toch had mijn vriend alles opgebergt! Ik was er niet boos voor en heb er pas terug naar gekeken toen ik me er klaar voor voelde. Ik zal ook de gekregen kledij dat ik voor Tibo* had gekregen nooit weggeven! Jonas heeft die mogen dragen van mij en ook onze volgende zal ze dragen! Maar weg doen nooit!!! Wens jullie veel sterkte!!!
heel veel sterkte toegewenst voor jou en naomi ik hoop dat ondanks dit zware verlies er in de toekomst nog iets moois mag uitbloeien in haar naam want fleur is en blijft jullie dochter misschien niet in levende lijfe zij is nu een engel onze gedachten zijn bij jullie
dag mama van kim en jonas. mag ik vragen aan wat jullie tibo gestorven is? was uw kindje al geboren? ik kan me perfect inbeelden wat u voelt . uw partner had dus alles weggehaald? denkt u dat ik dat beter ook doe voor naomi? zal zij het beter kunnen aanvaarden als ik het wegberg? ik had vandaag al wat knuffels in een doos gestopt. ik voelde mij zo schuldig tegen over ons fleurke dat ik haar spullen wegbergde , het voelde alsof ik haar uit mijn leven wou schakelen? is dat normaal dat ik mij zo voel? liefs
En is Naomi lekker thuis? Ik zit gewoon te huilen achter mijn pc. Want ik heb het hele verhaal vandaag pas gelezen voor het eerst. Wat erg wat er allemaal is gebeurt. Ik vind jullie wel bere sterk samen! Ik wil jullie alle kracht en steun mee geven die jullie nodig hebben om dit verlies te verwerken! Heel veel sterkte deze zware periode En heel veel geluk in de toekomst......
Naomi, ik hoop dat je thuis wat meer tot rust kunt komen en op die manier jullie verlies kunt verwerken. Veel sterkte de komende tijd samen Karin
Lieve Naomi, ik wil je nog een keer (kan niet vaak genoeg denk ik) heel erg veel sterkte wensen. Ik weet verder echt niet wat ik moet schrijven, vind dit echt vreselijk voor jullie. Een dikke knuffel van mussie
Lieve Naomi en man Ik ziet hier echt met tranen in mijn ogen het heleverhaal te lezen. Wat hebben jullie een ellende meegemaakt en ik vind jou ( man van naomi) echt heel sterk om hier alles zo goed neer te schijven. Naomi ik hoop echt dat je snel weer thuis bent en dat je het op ten duur een plekje kunt geven hoe moeilijk dit ook is en misschien wil je het op dit moment nog geen plekje geven wat eigenlijk ook wel logisch is. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende moeilijke periode
Ik zit hier met een brok in mn keel alles te lezen ik wil jullie beiden heel veel sterkte toewensen .groetjes jacoba