We ontbijten regelmatig op zondag "uitgebreid". Vers geperste jus, afbakbroodjes of verse broodjes met beleg wat al in huis is. Nu wil ik het eens echt uitgebreid aanpakken, dus een tafel vol met lekkere dingen. (nouja halve tafel vol met zijn 2 ) Het enige wat ik mij dus kan bedenken is: verse jus verschillende soorten broodjes (hij heeft liever broodjes dan croissant) gekookt eitje....... ......en dan houdt mijn fantasie op. Dus, wat hoort er nog bij een uitgebreid ontbijt? Ik heb er geen problemen mee om zelf iets te moeten maken of bakken dus alle ideetjes zijn welkom.
Vers fruit zoals aardbeien en druiven enzo. Verschillende soorten vleeswaar beleg en verschillende soorten jam en kaas enzo. Lekkere koffie of thee. Misschien bladerdeeg hapjes? Of fruitspiesjes.
Fruitsalade, yoghurt met muesli of cruesli, mini pannekoekjes, een beetje a la tapas is leuk: veel kleine hapjes!
Hier zat ik ook al aan te denken. Hij houdt van tapas dus zoiets zou hij heel leuk vinden. Maarja, wat zet je dan op tafel he ik zie al veel lekkere dingen voorbij komen! Fruit en "iets" met gerookte zalm staan inmiddels ook op het lijstje.
Gebakken spek en gebakken ei Brie Rosbief/carpaccio Yogurt met fruit en muesli in een mooi glas Champagne! Eet smakelijk
Wrap vullen met gerookte zalm en boursin en sla, oprollen en in kleine rolletjes snijden. Mini koffiekoekjes halen Blueberry pancakes met siroop Spek met eieren Yoghurt met vers fruit
Hihi champagne bij het ontbijt Ik bak vaak gebakjes voor het weekend en daar ontbijten we dan mee. Cupcakes, cake, koekjes. Heerlijk!
mijn ex was gek op een engels ontbijt..... gebakken spek, witte bonen in tomatensaus.. gebakken champignons etc. gewoon ff op googlen! of een high tea erbij YUM YUM
Ik zou iets van een lekkere muffin maken (eiermuffin, hartig) of scrambled egg. Of pannekoekjes met aardbeien. Oh en wat dacht je van champagne?
Poffertjes! Lekkers vers fruit, bv aardbeien helemaal lekker als je ze in gesmolten chocola doopt. Suikerbrood of luxe ontbijtkoek van de bakker.
Als ik voor man een uitgebreid ontbijt maak is dat meestal een fry-up. Gebakken ei, bacon, saucijsjes, black pudding, gegrilde tomaten en baked beans. En dan geroosterd brood er bij, sap, koffie, cornflakes enzo.
bananenpannenkoekjes (1 banaan + 1 ei mixen en bakken) verschillende soorten vleeswaren verder alles wat al genoemd is!
afbakbroodjes met eitje erin uit de oven mjam ziet er ook nog leuk uit rond broodje bovenkantje afsnijden en uithollen. bacon ei geraspe kaas erin en 20 min in de oven op ong 180 graden en met zilver folie eroverheen. daarna verse kruiden en bovenkantje er half overheen en mjammie
aan mij heb je echt niks....ik lees allemaal dingen waarvan ik denk: "op de vroege ochtend??????" witte bonen in tomatensaus, champagne, gerookte zalm....... Echt hoor, ik lust het allemaal (vooral de laatste 2 heel graag!!) maar écht niet 's morgens Brrrrrr Maar goed, mij maak je ook alleen maar blij met een kopje thee 's morgens