Napijn kies trekken.. positieve ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door anne24, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dat zal ik ook wel gehad hebben dan. Ik heb uiteindelijk echt 3 weken pijn gehad. Niet grappig, want ik moest daarna de andere nog eruit laten halen. Daar had ik gelukkig niet zo lang last van.

2. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    O wat naar zeg! En zeker als de andere dan ook nog moet. Dan durf je zowat niet meer....

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik stond stijf van de spanning. Assistente vroeg hoe het de vorige keer was gegaan, toen begon ik spontaan te janken haha, kreeg meteen al extra verdoving. Maar voordeel was dat de pijn tov vorige keer echt in het niet viel.
    (Eerste kies lag scheef/diep en dicht bij/onder het bot. Hij moest ook steeds extra bij verdoven omdat ik pijn voelde)

4. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja die angst blijft je dan altijd bij he. Nou had ik dar altijd al maar is er niet beter op geworden deze week..gelukkig heb ik de allerliefste tandarts die ik zelfs mag appen als er iets is. Dat geeft al een veilig gevoel ofzo.

TotalBella vindt dit leuk.
  5. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Ja ik heb ervaring, het wat verschrikkelijk, zelfde verhaal als jou zo lang bezig met een afgebroken wortel.
    Ik hen denk ik 2 a 3 weken veel pijn gehad en op pcm en ibu geleefd. Daarna ging het wel beter. Nu is het over. (Maanden later).
    Ook eens bij de kaakchirurg laten trekken, dat heeft toch mijn voorkeur.

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik twijfel met mijn getrokken verstandskies, een beetje of ik de tandarts nog moet bellen. Afgelopen vrijdag getrokken. Het gat is inmiddels dicht, roze tandvlees. Er zit nog wel een hechting in.
    Maar ik heb echt nog last, dieper in de oude plek waar hij zat. Tandvlees eromheen is ook echt gevoelig met aanraken. Als ik paracetamol inneem doet het niet heel veel.
    Ik ga morgenavond op vakantie en wil daar ook niet ineens veel last krijgen. Denk dat ik morgen maar even vraag of ik nog langs de tandarts mag.

Deel Deze Pagina