steken in mn maag

Discussion in 'Zwangerschap' started by happymama, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

heb enorme steken in me maag en zij .

dit had ik vorige week ook een paar x en nu weer . vooral als ik net wat gegeten heb !!
    mijn moeder zegt maagzuur maar dat heb ik vorige zwangerschap toch zo niet ervaren .

ben nu 15 weken .
    hebben jullie dit ook ??

heb zelf al zitten bedenken dat miss alles begint te schuiven !!??

2. happymama

niemand die dit heeft,of had ?? dan zal ik er maar es mee naar de dokter gaan wan dan zal t vast niet goed zijn

3. happymama

heb de HA gebeld en moet langs komen om bloeddruk te laten meten .
    ernstige maag en hoofd pijn kan een hoge bloeddruk betekenen . dus daarom even laten meten .....

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

hoi happymama, ik ben benieuwd wat je HA zei. Ik heb een aantal weken geleden ook wel veel maagpijn gehad, maar dit waren dus mijn darmen. Voelde absoluut niet als onrustige darmen en schrok er ook best van. Laat even weten wat het is geweest. Sterkte ieg!

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

Mar 21, 2011
    1,226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar als het inderdaad door een te hoge bloeddruk is, dan is het maar heel erg goed dat je even langs de HA gaat. Laat je nog even weten wat het uiteindelijk was?

6. happymama

hoi
    de bloeddruk was goed , nu moet ik morgenvroeg nog even urine brengen .
    de vk ook op de hoogte gesteld . die dacht eerst aan zwangerschaps vergiftiging maar dat kan eigenlijk niet bij 15 weken . dus eerst morgen even afwachten

Share This Page