wie werkt er voor een reisbureau/vliegtuigmaatschappij

Discussie in 'De lounge' gestart door mj24, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai meiden ik ben benieuwd. wil van de zomer naar de antillen.
    Wij gaan hartje zomer eind juli en de tarieven zijn nu ruim 1000 euro voor een ticket.
    De acties van tickets rond 500 euro zijn geldig met vertrek tot eind juni. Komt er nog een nieuwe actie waar ook het zomer seizoen bijkomt?
    Ik ben zo bang dat het straks volgeboekt is. dus neig de 1000 euro te betalen, maar ja als ze straks de helft goedkoper zijn, baal ik wel

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Mj24,

Ik werk niet voor een vliegmaatschappij of zo maar heb je niet de mogelijkheid om iets later te gaan zo ergens na half augustus? Scheelt toch wel een hoop.
    Wij vliegen 19 augustus naar Curacao voor 2 weken (met KLM) en betalen 615 euro per ticket. Ook een hoop geld maar tis nog geen 1000 euro.

Groetjes Otje

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee zit met schoolvakanties van de familie die meegaat

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb tot 1 feb dit jaar bij een reisbureau gewerkt ( daarvoor jaren op een ander reisbureau ) en weet dus hoe het er met de prijzen aan toe is, ik persoonlijk zou wachten, ik zelf wacht ook tot augustus met boeken omdat ik weet dat er heel weinig geboekt word momenteel en ze dus straks alles kwijt willen en dus voor hele leuke prijsjes gaan verkopen, aan de andere kant loop je weer wel het risico dat dat gene wat je nu wilt er straks niet meer is omdat de mensen die toch boeken het nu al boeken ... Maar geloof me er is altijd iets te boeken !

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    maar wij willen echt naar aruba, wegen familie daar. ach denk dat ik de gok niet durf te wagen. we zijn 2.5 jaar niet weg geweest en mijn schoonouders hebben onze meiden nog niet ontmoet. toch echt het geld waard dan

Deel Deze Pagina