Napoleonsnoepjes.....verslaving

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama26, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Kennen jullie die snoepjes? Ronde ballen met salmiak vulling binnenin.

Ik ben er verslaafd aan!

Maar is dit een soort van drop?

Mag je hier niet te veel van op een dag (ik ben ongeveer 8 weken zwanger nl.).

En sinds ik zwanger ben ben ik hier nog verslaafder aan :)

Wie weet dit?

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou ik weet dat teveel zout zowiezo niet goed is als je zwanger bent...Enne zover ik weet zit er in salmiak nog een bestandsdeel waar je bloeddruk van omhoog kan gaan.dus ik zou zeggen, beperk het een beetje..hoe moeilijk het ook is :)

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja idd wel beperken :D

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik lust er ineens ook wel pap van hahaha en ook griotten, hmmmm, maar ik mag er 5 per dag van mezelf omdat mijn bloeddruk nog zo mooi laag is, zodra die hoger wordt zal ik er vanaf blijven..............................maar ik beloof niks! :)

5. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Hoeveel zou ik mogen? Ook 5 dan? ;)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.978
    113
    Ja, 5 per dag mag wel hoor! Pas als je hoort dat je bloeddruk misschien te hoog is zou ik het helemaal weglaten.

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik er echt aan verslaafd (en dan wel wat meer dan 5 per dag), maar toen had ik een heel lage bloeddruk, dus was niet zo erg.

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Oh ja, die ken ik ook! Heerlijk die zwart-wit kogels.
    Ik verplicht mezelf de snoepafdeling over te slaan nu bij de supermarkt. Want als ik die dingen zie, MOET ik ze hebben (en heb ik dus ook binnen 2 dagen die zak leeg).
    Ik heb dit nu trouwens ook wel met gewone drop maar vnl zwart-witjes, salmiakdrop enzo.
    Zo slecht voor de bloeddruk.

Deel Deze Pagina