Maxi Cosi Mura 4

Discussion in 'De babyuitzet' started by Arevinol, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Heeft iemand ervaring met de Maxi Cosi Mura 4?
    Deze wagen trekt mij het meest qua design en functionaliteit, maar kan er niet zoveel recensies van vinden.

Groetjes,

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben deze ook besteld omdat deze in onze auto past (renault clio). We hebben veel gepast bij Babypark en deze was de enige die makkelijk in de auto the krijgen was.
    Ook is de wagen makkelijk met in- en uit klappen. Het enige is dat ie een beetje zwaar is, maar omdat ie compact is valt het mee.

Groetjes Judith

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 'm ook besteld, en heb er veel positieve dingen over gelezen op internet. Misschien even googelen?
    Wij vonden hem in ieder geval heel stabiel, stevig, stoer en handig in gebruik. Hij is makkelijk in te klappen, er zitten adapters voor de maxi cosi bij, en het buggygedeelte kun je naar je toe, en van je af zetten.
    O ja, wat ook heel handig is, is dat de reiswieg groter is dan bij veel andere wagens, waardoor je kindje er lang in kan liggen.
    En als je veel gaat wandelen in het bos of op het strand is hij ook heel comfortabel, door de luchtbanden.

4. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
  5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Hier een ervaren Mura-mama!

Ik scheur alweer bijna 6 maanden met mijn kleine meisje in de Mura en ben nog steeds erg blij met mijn mooie wagen! De kinderwagenbak/reiswieg (hoe noem je dat ding) is lekker groot en ze ligt er werkelijk heerlijk in! De wagen is erg wendbaar en door de grote wielen is hij echt stevig. Er gaan verbazingwekkend veel boodschappen in het mandje onderin, daar was ik echt aangenaam door verrast!

Binnenkort gaan we eindelijk het 'buggyzitje' (mét stuurtje!) gebruiken!

ps: ik zag laatst toevallig dat ze nu nieuwe kleuren hebben!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Bedankt voor jullie antwoorden!

@judith, mooi dat ie ook in kleine auto's past! Ik heb een Toyota Aygo, dus niet zo heel veel ruimte. Gaan we es kijken of we m daar ook in krijgen!

7. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik lees even mee want ik twijfel nog tussen mura en easywalker sky.
    In het echt viel de wagen in de winkel een beetje tegen.
    De stof leek me zo zacht en niet zo stevig.
    Ik dacht nog, dat als je er met een ring ofzo aan blijft hangen je het snel kapot trekt. Leek een soort dikke pantystof.
    Is dat zo?
    En nog 1 ding; zijn de luchtbanden niet vaak lek?

8. echie

echie Lid

Sep 9, 2008
    91
    0
    0
    wij hebben ook de mura 4 besteld en dus niet in gebruik idd niet veel recenties op internet maar ze zijn er wel gewoon ff googlen en dan zie je dat alles positief is!
    maar op straat zie je ze niet zo veel !
    het is de wagen van 2008 geworden dus moet wel goed zijn en ook omdat je re geen enkele slechte recentie over vind behalve gewicht dan!

diegene die twijfled tussen de easywalker ik zelf heb deze in de winkel ook getest maar vond de reiswieg erg laag en lastig er af te halen dan bij d e mura maar mss was ik bevooroordeeld was nl al verliefd op de mura

9. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0

Helaas heb ik nog geen ervaring met het buggyzitje dus ik weet niet hoe stevig die stof is.
    De banden zijn nog nooit lek geweest en ik wandel iedere dag wel. De wandelingen zijn de ene keer langer dan de andere ;) maar we gebruiken de wagen dagelijks. Vandaag maarliefst 1,5 uur! Héérlijk!
    Mijn meisje lag zo lekker te genieten in haar lekkere bedje (de reiswieg dus) en halverwege de terugreis vielen haar oogjes lekker dicht. Ze past er trouwens nog makkelijk in en ze is nu bijna 6 maanden oud :D )!

liefs Lara

10. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hoi meid,
    hier ook iemand die zeker was dat het de mura 4 zou worden.
    ondertussen was ik echter ook verliefd geworden op de stokke.
    in de winkel de 2 naast elkaar gezet en een keuze gemaakt.
    de stokke heeft als voordeel erg licht te zijn , meer wendbaar en je kindje zit hoger .
    wat voor ons een groot pluspunt was omwille van 1 van onze hobbys.
    nadeel , hij kan moeilijk door zand enzo.

de mura heeft als voordeel dat hij wel makkelijker door zand kan.
    hij is wel een heel stuk zwaarder , heeft een groter onderstel en de banden gaan vlug lek.

ook is er natuurlijk het prijsverschil
    ik denk dat gewoon ieder voor zich moet uitmaken wat soort kinderwagen het beste bij jullie levensstijl past en dan een keuze maken.
    veel succes en veel rijplezier met de wagen toegewenst
    ;)

11. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ook heel lang de mura 4 gewild. Totdat ik 'm ging uitproberen. Net een tank, zo zwaar. En ik woonde op de 3e verdieping dus niet erg handig.
    Maar wendbaar is ie wel!

Share This Page