nappy wrapper

Discussie in 'Verzorging' gestart door Iris77, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    He hoi,

Wie heeft de nappy wrapper en hoe bevalt die?

Ik vond dat onzin maar ik vind de luier emmer toch wel erg ruiken ondanks dat de poepluiers meteen naar buiten gaan.

Is het echt geurvrij? vallen de kosten mee? etc.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb er ééntje. Je ruikt echt niks. Wat betreft de kosten, ik ben nog steeds bezig met de eerste cassette. Maar vaak gooien we de plasluiers gewoon in een zakje in de container.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Hij bevalt ons prima; zolang de nappy wrapper dicht is ruik je echt helemaal niets. Ik moet alleen wel zeggen dat de emmer zelf nu begint te stinken (na 17 maanden gebruik) als je 'm open doet. Hij is helemaal schoon, maar er zit gewoon een vieze lucht in. Ga nu proberen met bleek, of ik het er dan uitkrijg. Anders toch maar een nieuwe kopen...

Ja, de cassettes zijn prijzig. De grote Prenatal's verkopen gelukkig van die dozen met 3 cassettes erin, dat scheelt in de kosten (en nu in de aanbieding!). Je doet er wel lang mee.

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Zo lang hij dicht is ruik je niks, net zoals bri zegt, maar als je hem open doet stinkt hij wel. Moet ook wel zeggen dat het bij pampers erger is als bij de luiers van het kruidvat.
    En hier wordt hij ook regelmatig schoon gemaakt

5. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Heb hem ook en ben heel tevreden. Als je hem gaat leeghalen stinkt het inderdaad wel een beetje maar dat is logisch. Je doet inderdaad behoorlijk lang met de casettes, ik heb al een paar weken de eerste casette er in zitten! (deed in het begin wel alleen de poepluiers er in maar nu allemaal, ik ben zwanger en vind alles stinken nu :))

6. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hier een groot succes!!
    We doen eerst een grote pendaalemmerzak erin (te koop bij ah)
    En om de paar luiers draaien we m. dan doe je echt heel lang met een unit. Verder hebben we geurende luierzakjes (150 stuks €1,80 bij de action) maar we de poepluiers eerst in doen.
    1x per week legen we m, gewoon de pendaalemmerzak dichtknopen en klaar:D
    Op deze manier blijven de kosten laag.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij hebben em nu na een jaar weggegooit.
    Wat een lucht zeg brrrrrrr.........
    Als ie dicht is is er niets aan de hand maar zodra je em opendoet ga je over je nek. Gadverdamme. Had em al met van alles en nog wat schoongemaakt maar de lucht bleef.
    De luiers gaan nu gelijk buiten in de container.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zou zeggen DOEN!!!

Wij hebben m al 6 jaar..de navulling is 7 euro per x, (bij prenatal) maar je doet er bst lang mee..ik wil niets anders meer.. en wat de stank betreft.. DAT HEBBEN WIJ NIET!!!.. Iedere keer als je er een luier in doet, moet je wel aan het wieltje draaien..dan sluit je de zak vboven de luier af en komt er een lekker geurtje van de wrapperverpakking vrij.. daarna ruik je helemaal niets meer.. en iedere keer als ie vol is dan verschonen we de bak..even in de douche de straal erop met wat zeep..afdrogen en klaar..nog geen 5 minuen werk..eigenlijk niet eens nodig, maar tis puur het idee..

Wij hebben m toen gekocht omdat we op een flat woonde en niet iedere keer naar beneden wilde lopen of de boel op t balkon wilde leggen..nu wonen we in een eensgezinswoning, maar uiteraard gebruiken we m nog steeds.. en ik vind m nog steeds geweldig en raad m ook iedereen aan!!

9. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Superding! We hebben zelfs een tweede gekocht voor de jongste. Ieder zijn eigen nappy wrapper. Geen last van die luchtjes. Ik ruik wel wat, maar dat komt bij lange na niet in de buurt van de gewone luieremmers waar ze los in liggen. Voor onderweg heb ik van die luierzakjes in de luiertas, zodat je luiertas niet gaat stinken, als er geen prullenbak in de buurt is om de luier weg te gooien.

Cassettes zijn ook bij de Etos (soms aanbiedingen) en bij Kruidvat te koop. Bij de Etos heb je de groene en bij het Kruidvat de witte/blauwe. De groene gebruik ik voor de oudste en de witte/blauwe voor de jongste. Werkt uitstekend.

10. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Ik ben er ook erg blij mee maar nu verlies ik telkens die soort "armen" die aan de onderkant van de deksel zitten.

Er zitten er nu nog maar drie aan. Nu ik het weet vis ik er af en toe een uit de bak als ik m ga legen. Wsl komt dit omdat hij dat te vol zit;) eigen schuld dus hihi

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ideaal ding al zeg ik het zelf.
    Ik heb geen last van geurtjes ondanks de vele spuitluiers hier.
    Overdag gaan de meeste luiers trouwens wel meteen de container in hoor.

12. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Vandaag gebeld met sangenic dat er een paar "armen"uit de deksel waren. (vorig bericht)
    Nog voor ik het kon vragen stelde ze voor een set nieuwe op te sturen. Super service van ze!

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    IDEAAL!!!! Echt een van de beste aanschaffen ever! Nou ja, heb m gekregen van iemand die hem niet meer gebruikte. Je ruikt niks. Super, aangezien we nu ook niet zitten met: baby verschoond, poepluier in zakje wurmen en dan in de vuilnisbak in de keuken of balkon mikken (9 van de 10 keer gebeurt dat pas later denk ik, want ja je zit met de kleine, die moet eerst in bed/bad/eten)

Op marktplaats staan er ook genoeg, gewoon ff goed schoonmaken en voila!

Mini me; ik verlies die 'armen' ook wel.

Nadeel = dat de vullingen duur zijn, maar goed aanbiedingen in de gaten houden van de prenatal en mamamazzeldagen (helaas net geweest)

O, meteen vraagje van mij, zijn er geen namaakmerken zeg maar? Bij ons moet er tommytippee in, maar iemand idee of er ook goedkopere te vinden zijn? Of zijn ze bijv. in de aanbieding bij de makro?

Groetjes, Sas

Deel Deze Pagina