Ik wil een kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 16 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wie heeft dit gezien? Programma van Lauren Verster dat er gisteren voor het eerst op was. Ik vond het erg heftig en ben benieuwd wat jullie ervan vonden.

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik kon me inleven in de verlangen van alle kandidaten, behalve de vrouw die een kind wilde, maar niet moeder wilde zijn:eek::eek::confused:

3. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Dat vond ik zo heftig en dat ze zo makkelijk na een paar dagen haar kind kon weggeven....

Ook vond ik de situatie vh lesbische stel die bewust kies v co-ouderschap bijzonder. Wel een kind willen maar niet fulltime. En dan van tevoren al beslissen dat hij/zij van jongs af aan altijd heen en weer moet tussen twee huizen... Ik snap dat dit bij veel kinderen zo is door een scheiding maar om er nou bewust voor te kiezen en dat dus al met een pasgeboren baby te doen... Nee dat vind ik niet normaal....

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gezien en ik gun iedereen een kind, echt, maar bij sommige heb ik wel mijn twijfels..
    Zoals bij die draagmoeder die wel een kind wilde maar er niet voor zorgen. Dat vind ik heel anders dan dat je eigen gezin compleet is en je draagmoeder wordt om nog iemand een kind te gunnen (zoals Lianne bij Sjors en Aart, ik volg hun op Facebook). Of die man die een te oude vriendin heeft dus dan maar met iemand anders een kind wil.. Ik ga over niemand zeggen dat ze wel of geen kind zouden mogen krijgen, maar sommige dingen vind ik wel ver gaan hoor.

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik vind zelf dat er uiteindelijk geen verschil is tussen een draagmoeder zijn nadat je gezin compleet is (en daardoor dus niet voor het kindje wil zorgen) óf dat je zelf geen kinderen hebt en ook niet die wens hebt om zelf een kindje groot te brengen. In beide gevallen gun je een stel de zorg en liefde voor een kindje. Ze blijft ten alle tijden de moeder van het kindje en ook in beeld. Dus in feite is het precies hetzelfde.

6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    oh niet gezien Waar was dit op?
    Komt er nog een herhaling?
    klinkt heftig en interessant

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid