Hallo! Mijn dochter wordt 26 november 3 jaar en nu wil ik graag uitnodigingen versturen. Een leuke met foto bijvoorbeeld. Maar ik ben dus helemaal niet creatief en ik kan niet met paintshop of wat dan ook omgaan.. Nu wou ik vragen of iemand van hier, mij misschien wilt helpen? Groetjes Channie
ik heb voor leah haar verjaardag (komende maandag) een fotokaart gemaakt met van elke maand een foto. (kleine foto) en die in een rondje als rand op de kaart gezet en dan de tekst erin. iedereen vond het erg leuk. ik ben niet goed met photoshop enzo, heb het deels via paint gedaan. weet niet wat je ongeveer wilt??
Ja dat is wel een erg leuk idee! Ja ik wil gewoon een leuke foto zeg maar en dan iets van Hoera ik word alweer 3 jaar! Ik heb de foto's niet per maand zitten, ik heb dus werkelijk geen idee meer hoe ik dat dan moet doen. Ik heb ze alleen per maand van 0 tot 1 jaar haha.
wij zetten ze op datum in de computer, dan kan je naar de datum zoeken, zo ongeveer. als je een leuke foto hebt kan ja ook via paint er tekst in zetten. dat is erg simpel
Je kan het ook via de Hema of Kruidvat ofzo via internet maken, heb ik ook al een paar keer gedaan en is hartstikke leuk, of via www.Greetz.nl, kun je ze meteen adresseren en laten bezorgen, niet eens zo duur ook.