voedingsbh in grote maten

Discussion in 'Borstvoeding' started by Laura1981, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laura1981

Laura1981 Actief lid

Jul 8, 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is voor mij nog niet zover, maar ben alvast op zoek naar een voedingsbh in grote maat.

Bij mijn zoon droeg ik 70I, zowel van Anita (die veel te klein was) en Fantasie. Fantasie viel iets groter, maar die was toen wel te klein, maar moest wat. Voor mijn eerste zwangerschap had ik nog een DD of E cup, maar nu heb ik nog steeds een 65GG, dus ben bang dat ik straks nog een grotere maat nodig heb dan die 70I...

Dus iemand die nog een merk weet die groter gaat?

2. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ikzelf zit ook met een heel groot maatje (70J) en ben een groot liefhebber van de HOTmilk bh's. Grote maten, mooi bh's en niet achterlijk duur. :)

3. Laura1981

Laura1981 Actief lid

Jul 8, 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam idd net op internet dit merk tegen, kan 'm altijd even in de gaten houden en bestellen. Ben alleen niet zo fan van bestellen van bh's, omdat iedere bh weer anders zit. Bedankt in ieder geval!!

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Nee, dat is idd altijd vervelend, de maten van HOTmilk zijn ook anders (hebben een DD, EE en zo), dus moet je daar ook wel op letten.
    Mijn bh's bestel ik nogal makkelijk bij Lingerievoortwee.nl, vind hun service heel goed, als je al eens verkeerde maat besteld of zo. Daar moet je overigens ook de HOTmilk gewoon in je normale maat bestellen, zij kijken dan welke HOTmilk maat het is.

Er zijn naar het schijnt ook winkels die dit merk voeren, maar weet niet welke en of ze dan ook de grote maten hebben...

Share This Page