Hallo, Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger, sinds vorige week woensdagavond kreeg ik erge rugpijn (altijd al last van mijn rug) maar maakte me nu grote zorgen, vrijdagochtend continu last, met zitten vooral, als ik maar ging lopen was het weg. VK gebeld, die vroeg gelijk hoe het aanvoelde, het voelde aan als menstruatiepijn, waarop ze de volgende vraag stelde: ben je bloed verloren? Nee, dit is niet het geval. Ze heeft overleg gehad, een echo was toen nog te vroeg, en het kon van alles zijn, de baarmoeder,bandenpijn. Na 3 dagen rugpijn, was het nog wel aanwezig, maar stukken minder dan de dagen hiervoor. Nu heb ik sinds 2 dagen weer erge rugpijn, het zit nu ter hoogte van mijn bh bandje, schouderbladen (daartussen), ook weer last van mijn onderrug(stuitje). Ik heb geen bloed verloren, ben erg misselijk (vooral 's ochtends) en het zere borsten (de ene dag meer last van, dan de andere dag). Ik maak me gigantisch druk, en ben bang dat het een BBZ is, waarom weet ik niet, maar sinds ik hoge rugpijn heb, maak ik me echt zorgen. Moet ik mij zorgen maken? Alvast vriendelijk bedankt Zomer123
HOihoi, Het is wel een reden om morgen even contact op te nemen met de verloskundige. Mijn advies zou zijn om toch voor een echo te gaan. Het is wat vroeg maar je kan wel zien of het in of buiten de baarmeoder zit, het kan wel zijn dat je alleen nog geen hartje ziet kloppen. Imke