ik wil graag hoelahoopen maar t lukt totaal niet (heb een goedkope vd action) nu las ik op een site veel info over hoelahoopen maar las geen informatie over welke hoelahoop t beste is om mee te beginnen. welke hebben jullie? hoe bevalt die? en waar besteld?
Wat voor hoelaheop wil je? Een fitness of dance? Hier kun je een dance hoelahoep kopen, dat is gewoon een hoelahoep die je waarschijnlijk als klein meisje gehad hebt, maar dan in de volwassen versie en ook zwaarder. Want die kinder hoelahoeps zijn veel te licht.
de gouden tip dat ik daar zelf niet eerder aan gedacht heb topic mag dicht hoor ach laat ook maar open t topic misschien hebben anderen er nog wat aan.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/357968-body-hoop-waar-bestellen.html dit topic liep een tijdje geleden, misschien haal je hier tips uit.
Was mijn reactie ook. Volgens mij maakt het niks uit als je de techniek maar goed doet. Als kind was ik heel gied, maar nu valt zo'n ding gelijk weer op de grond.
Home Hier heb ik mijn hoepel besteld, voor formaat staat een tabel op de website. Het koste mij ook wel wat oefenen, maar het juiste materiaal doet heel veel. Een speelgoedhoepel werkt echt niet! Succes! P.s. op youtube staan veel filmpjes
P.s. niet zo'n massagehoepel bestellen hoor! Dat is gewoon een martelwerktuig! Het is het bewegen wat het 'm doet!