Hier niet zo lang geleden ook onder volledige narcose geweest. Als de dood was ik er voor! Brak in tranen uit want was echt mega bang niet meer wakker te worden of juist wel en dat ze het niet zouden merken. Gelukkig had ik hele lieve artsen die me toch wel redelijk rustig kregen en binnen 2 tellen was ik vertrokken. Na de operatie was ik er zo weer uit en was volgens de arten behoorlijk helder gelijk. Heb er daarna ook helemaal geen last meer van gehad.
Hier in het ziekenhuis moet je op voorhand ook zo'n lijst invullen maar wordt je altijd nog gezien door de anesthesist. Mocht je geen bericht krijgen kun je altijd zelf even contact opnemen. Je kunt dan even rustig doorspreken wat er precies gaat gebeuren en waar je bang voor bent. Zij zullen, waarschijnlijk, een hoop zorgen kunnen wegnemen. Succes alvast!
Bij de operaties die ik had, had ik wel een gesprek met de anesthesist. Ook die in het streekziekenhuis.
Ik heb ook altijd vooraf met de anesthesist gesproken. Moet binnenkort ook weer onder narcose en heb volgende week de afspraak met de anesthesist staan.
Ik vind het absoluut niet erg om onder narcose te gaan. Tja klinkt raar misschien, maar ben totaal niet bang ook nooit geweest daarvoor. Ondertussen al 8 x geweest en maar 1 x huilend wakker geworden. Maar dat lag aan de operatie, moest toen een curretage ondergaan dus huilend erin en huilend eruit. verder nergens nooit geen last van gehad.