wat is dit in vredesnaam????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Monieqje, Oct 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden kunnen jullie mij aub helpen?!
    Als ik loop heb ik een zeurderig gevoel onderin me buik en zodra ik ga zitten doet dat PIJN in me baarmoeder!!!!! En als ik zit heb ik bijna nergens meer last van maar opstaan voel ik ook...wat is dit in vredesnaam??? Want ik ga niet voor me lol zitten, want dat doet echt hartstikke pijn in me baarmoeder!!!!!!

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    aaahhhh meiden ik wordt niet goed van de pijn!! Aauuuww ik heb nu ook fikse krampen en steekjes in me bm met vlagen en ben met vlagen misselijk ik kan wel janken!! En ik moet in enne zomaar niezen waardoor ik helemaal verrga van de pijn!

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Waar in je cyclus zit je?
    Is het je ei of komt je menstruatie eraan?

Sterkte!

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    naar mijn idee heb ik mijn ei afgelopen di. of woe. gehad, maar dat weet ik niet zeker. Want volgens de calculator van de site heb ik hem as donderdag :( Maar afgelopen di en woe had ik wel de symptonen van mijn ei :(
    Maar dat kan toch niks te maken hebben daarmee? Wel heb ik gister een HELE maar dan ook HELE lichte kv test gehad...maar aangezien ik nog voor me nod zit ga ik nergens vanuit...maar deze pijn is niet normaal! Als het aanhoudt ga ik zeker naar de ha, want die steken blijven in me bm, niet heel erg maar ze voelen ook zeee zeker niet prwttig aan!

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    heeft echt niemand enig idee?????????? Want heb het nog steeds als ik ga zitten...en het is echt geen pretje!!!!!!

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Als ik jouw verhaal hoor denk ik aan een eisprong. Ik heb dan precies dezelfde symptomen.

7. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zou je je huisarts dan niet eens bellen wanneer de pijn zo erg is?

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Zou zeker de huisarts even bellen als het aanhoudt.....Misschien is het niets bijzonders en kan hij je geruststellen,denoods na een onderzoekje...Sterkte

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden :D heb nu gelukkig geen slijmproppen meer alleen maar klein beetje rozige afscheiding en nog wat krampjes en steekjes in me baarmoeder maar niet meer zo heel erg als vanmorgen...dus ik ben alweer wat rustiger en kijk het ff aan

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    klinkt als de eisprong daar kan je soms echt krom van liggen.. of een flinke goed innesteling ??? wie weet , ga anders even naar de ha

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey moniegje

ik heb n beetje t zelfde als jij. Heb medicijnen gebruikt om een menstruatie op te wekken en sindsdien heb ik ongelooflijk pijn in mijn buik. Elke stap die ik zet dreunt door in mijn buik en idd ook als ik ga zitten vertrekt mijn gezicht even. Ik heb alleen ook dat als ik naar de wc moet om te plassen dat ik egt ff nodig heb om te ontspannen. In het begin doet mijn buik dan namelijk ook pijn, alsof de druk teveel word. Hopelijk gaat t snel over bij je of heeft t n goede reden

ps door de medicijnen zou ik snel ongesteld moeten worden dus in mijn geval is het zeker dat het geen eisprong is, zit al over de 30 dgn

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    he skatjuh wat ben ik blij te horen dat ik niet de enigste ben (of nouja blij, zo fijn is die pijn totaal niet! Maar je snapt m wel ;)) ik slik helemaal geen medicijnen, dus daar kan het niet aanliggen bij mij...maar houdt het bij jou langer aan dan 1 dag die hele heftige pijn? Want ik had het eergisteren, nu doet het niet zo een pijn meer. Heel af en toe trekt het nog en heb ik wat steekjes met name als ik ga zitten en ga rennen :( Gelukkig is het niet meer zo erg als maandag want toen verging ik echt van de pijn...wat jij zegt met eerst ontspannen op de wc herken ik ook, dat moest ik ook echt doen en een grote boodschap doen was ook geen pretje.
    Maar wat vervelend zeg dat je menstruatie niet op gang komt zeg! Helpen die medicijnen wel een beetje? Ik hoop dat die pijn in je baarmoeder bij jou ook snel weg trekt meis! Want ik weet precies hoe het voelt! Om heel eerlijk te zijn hoop ik het niet nog een keer te krijgen :(
    Meis heel veel succes he en ik hoop dat het allemaal snel weer opgangg komt voor je zodat jullie weer verder kunnen gaan :D!!!

Dikke knuf moni

Share This Page