Huh.. alweer ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lkg, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm.. dit is echt heel gek..
    Maandag 3 november ben ik gestopt met de pil (omdat we graag een kindje willen).. ik ben gewoon zoals normaal woensdag ongesteld geworden, en maandagochtend was het weer voorbij..

Nu heb ik vandaag echt giga buikpijn (heel erg onderin de buik) en nu ontdekte ik net weer lichtrode afscheiding! Niet zoals in de eerste dag van de ongesteldheid.. maar ook niet heel heftig.. meer zoals aan het begin van de tweede dag ofzo (voor mij dan).. Dan ben ik toch niet nu alweer ongesteld ofzo? Of komt de ongesteldheid weer terug omdat ik geen pil heb genomen maandag zoals m'n lichaam verwacht?

Ik ga vrijdag trouwen en wilde dan niet ongesteld zijn :(:( nu maak ik me een beetje zorgen :(:(

2. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    waarschijnlijk ontpillen inderdaad..

kan me voorstellen dat als je gaat trouwen je dit er niet bij wil hebben, maar even afwachten misschien stelt het niet veel voor

heel veel succes vrijdag, gefeliciteerd!

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Over je vraag wat betreft die menstruatie kan je ik helaas geen antwoord geven maar ik wil je even alvast een hele fijne dag wensen en heel veel geluk! :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die eerste menstruatie die je hebt gehad was nog geen echte menstruatie! Dit was nog een pilbloeding! De laatste dus, omdat je gestopt bent met de pil.

Hetgeen wat je nu krijgt, kan al je eerste echte menstruatie zijn! Is niet leuk natuurlijk, maar dat betekent dat je lichaam al weer heel snel zelf zijn werk gaat doen.

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje.. als dat zo zou zijn dan mag ik eigenlijk niet klagen ben ik achter gekomen na een paar dagen lezen op het forum hier :oops:

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het zou niet goed zijn als ze nu al ongi wordt ;)
    Dat is dan een week na de pilstop!

Het kan je ei zijn (klussen dus!)
    Het kan spotting zijn.
    Het kan komen door klussen.
    Het kan zomaar komen.

Je kan er niks over zeggen dus.
    Alleen maar hopen dat je er met je trouwdag geen last meer van hebt!

Veel plezier alvast :D

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hi LKG,

Zoals al gesteld eerste keer was geen echte ongesteldheid en nu is het een beetje.. waarschijnlijk is het dan vrijdag wel weer over hoor! En anders tamponnetje in: geen mens die het ziet en waarschijnlijk heb je het zelf niet eens zoveel in de gaten! Ik ben zelf namelijk 's avonds niet eens naar de wc gegaan (moest ook niet) terwijl ik zelf al geen zweten bij het idee om naar de wc te gaan in m'n trouwjurk.. al die drukte voor niks! Het zou wel wat minder zijn voor je huwelijksnacht maar ja: het is voor een goed doel he!

Veel plezier in ieder geval en vergeet vooral niet te genieten van elke seconde!

groetjes hemeltje

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee allemaal,

Bedankt voor de reacties! Het heeft niet doorgezet, dus geen idee wat het geweest is. We hebben een super dag gehad en de nacht was ook niet verkeerd :)
    We zijn het weekend en deze week maar flink aan de klus gegaan hahaha, het trouwen was een mooi excuus daarvoor ;)

Deel Deze Pagina