Pffff. Ik ben er klaar mee hoor.

Discussion in 'De lounge' started by Eerised90, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Vriend had een feestje gisteravond...
    Oké gezellig, ga jij maar, ik blijf thuis met de kleine, had geen zin!
    En ik kan altijd al zo moeilijk slapen omdat hij nooit normaal kan drinken, zeker niet als hij alleen ergens naartoe is zonder mij.
    En ik kreeg buikpijn, raar onderbuik gevoel.

En ja hoor, smsje: Ik ben dom geweest!
    En dan weet ik genoeg, meneer vond stomdronken zijn niet genoeg, maar moest ook ff een lijntje snuiven.

Echt, sommige denken misschien laat die gozer, want het was echt al 1.5 jaar/2 jaar geleden ofzo. Miss wel langer.
    Maar ik HAAT dat spul, mede door vroeger, mijn vader heeft het altijd gebruikt/misbruikt, domme dingen gedaan onder invloed van drugs/drank, er was altijd ellende door. Heeft me zelfs keertje bedreigd, en hij was altijd zo brak en ongezellig op zondag.
    Dus ik wil het gewoon NIET in mijn gezin.

Drugs niet, en liever ook geen stom dronken idioot in huis na een feessie.

Dus hij kwam thuis om 4.30 en ik kon me gewoon niet inhouden, staat ie daar met z'n grote kijkers, helemaal stom dronken.
    Man dan krijg ik haatgevoelens, echt waar.
    Heb het hem goed verteld!!! Alweer..
    En hij weet het al vanaf het begin, hij is van de hardcore generatie, met de nodige drugsgebruik erbij, en hij zou het niet meer doen, nooit niet. Omdat ik er zo een hekel aan heb, en hij er klaar mee was, zeker nu hij vader is.

En nu, is hij toch weer zo zwak geweest, loser. Bahbah!
    Ik krijg altijd het gevoel alsof hij mijn mening niet serieus neemt dan.

Heb hem gezegd dat ik met een man in huis ben opgegroeid, die vaak dronken was en regelmatig drugs gebruikte, en dat had ik door, als klein meisje al, en dat ik daar niet oud mee wil worden..
    Dus dat ie maar moet kijken!

Vraag me af wanneer hij volwassen wordt en echt die drugs helemaal NOOIT meer doet, en gewoon NORMAAL een biertje drinkt en niet altijd maar lazerus wordt.

En over 5 weken Decibel outdoor, met mijn vriend en veel vrienden met een bus vanaf dorp......
    Ik denk eraan om mijn kaartje te verkopen na dit voorval. :x
    Zie het gezeik al aankomen, toen we net wat hadden, deed hij na drugsgebruik altijd idioot en agressief tegen me, kaartje is 75euro, dus ga het risico denk ik maar niet lopen op een verpeste dag.

En nu, ligt hij op zijn nest, brak en vannacht al gekotst... Hebben er geen kolere aan!

Ohja, voor de rest is hij echt een lieve vader en vriend hoor, en geen junk of alcoholist. Maar mate houden kan hij niet op een feestje oid.
    Whaaaaaaaa ;):)

2. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Heb hem een brief geschreven, en alles uitgelegd enzo..
    Hij kan het overdreven vinden misschien, of een ander!
    Maar ik mag ook mijn mening hebben toch?

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

May 9, 2012
    2,715
    907
    113
    Pff jeetje. Als de mijne dat zou doen, kan hij via het gat van de deur maar buiten en komt hij er niet meer in.

Ik snap dat je erg boos bent. Bed uit trekken en hem wat leuks met jullie laten doen. Is hij ff gek geworden.
    's nachts een vent, dan overdag ook een vent.

En die brief zou ik ook doen, praten onderbreekt hij steeds wss en zo ben je toch alles kwijt wat je wilt zeggen.

Sterkte!

4. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Waarom gaat hij de fout dan in?! Heeft hij verkeerde vrienden die hem overhalen?! Of heeft hij er echt behoefte aan?!

Ik kan echt wel begrijpen dat je er kwaad om bent! Helemaal na wat je vroeger hebt meegemaakt.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    In eerste instantie denk ik niet dat je het drugsgebruik uit hem kan halen. Hij vind het lekker / goed om te gebruiken en lapt jou wensen aan zijn laars.

Ik zou eens een heel goed gesprek aan gaan met hem en duidelijk maken dat je het echt niet wilt.

Ja en anders ... denk je dat je gelukkig blijft met iemand die je wensen niet waardeert?

Moeilijk lijkt me.

6. me83

me83 Niet meer actief

ik heb er ook echt een hekel aan als mensen drugs gebruiken(buiten miss een keer wat trekkies van een jointje)
    ik had em dan ook mooi buiten laten staan hahahah..

hopelijk realiseert ie zich wat ie gedaan heeft.. en miss is een cursus wat voor hem? dat ie ze grenzen leert kennen en niet overal ja op zegt als iemand hem wat aanbied? zo soort cursus zal vast wel bestaan!
    hopelijk was dit echt de laatste keer!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ik snap je wel hoor, heb zelf helemaal niks met drugs.
    En zeker als ik lees dat hij agressief kan worden vind ik dat je het goed hebt aangepakt!

8. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Snapt hij zelf niet, hij heeft ook weer spijt, maar het gebeurd zegt ie dan. Ja mijn reet.. Vind ik bullshit!
    Ja veel vrienden van hem, gebruiken nog elke keer met uitgaan, ook allemaal in de 30 enzo. Echt kansloos maar goed.
    Echt behoefte ook weer niet, rare gewoonte en verkeerde vrienden ofzo. Want in nuchtere toestand zegt hij altijd dat hij het niet meer wil en klaar mee is :S ....

Toverbal, dat zei ik ook altijd, maar vind het toch lastig, ik hou erg veel van hem, en hebben het verder erg leuk.
    Alleen ik ga zo niet oud worden hoor, wil ik ons kind niet aandoen.

Cursus is miss té, want buiten het aanbieden zit het ook in zijn eigen hoofd, en eigenlijk zijn ze allemaal heel erg bij zijn vaders kant van het zuipen op feestjes e.d. Want dan is het pas echt gezellig zeggen ze daar altijd!

9. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Met alcohol op ben je zwakker om nee te zeggen.
    Niet iedereen natuurlijk, maar hij kennelijk wel.
    Ik herken het van mezelf, ik kon ook nooit nee zeggen, het gebeurde niet vaak, maar als ik dronken was en met 'drugsvrienden' was deed ik het.
    En daarna voel je je echt dom, waarom doe je het elke x weer...
    Omdat ik op zo'n moment zwak was, boeide mij het, waarom zou ik het niet doen.... tot je weer nuchter kan nadenken de volgende dag, dikke spijt dan.

Enige wat bij mij werkt, heb de vriendschappen verbroken met de mensen waardoor ik in de verleiding kwam drugs te gebruiken.
    En nieuwe vrienden zoeken, die geen drugs gebruiken.

Succes met je man, ik begrijp jou heel goed, maar ik herken wel zijn domme actie.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wees goed voor jezelf en hard tegen hem. Zolang hij te zwak is om drank en drugs te laten staan bij het uitgaan moet hij kiezen: oftewel niet meer uitgaan (want blijkbaar kan hij dat niet aan) oftewel ander huisadres kiezen.
    Voor mensen die vinden dat het pas 'gezellig' wordt na een paar liter drank heb ik totaal maar dan ook totaal geen respect.

Ik zou dat kaartje maar heel snel op Marktplaats zetten en je man de keuze geven: zijn kaartje op marktplaats of een advertentie op marktplaats waar hij een ander adres voor zichzelf zoekt.

11. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Hoi, wij hadde hier een beetje vergelijkbare situatie. NIet zo extreem, maar wel met bijvoorbeeld behoorlijk door zakken. Wij zijn afspraken gaan maken. En ik heb voor mezelf besloten, dat ik er geen last van dien te hebben. Ik ben niet zijn moeder, en wens er dus op die manier ook geen last van te hebben. Dit betekend voor ons bijvoorbeeld....

smorgens uitslapen is prima, maar kindlief hoeft niet 'zachtjes te doen' en een uur of 10 is mooi zat. (en daarbij dus ook de regel dat bezoek voor 2en weg is, anders haal je dat niet namelijk)
    bij nacht een vent, bij dag een vent, jij een kater?? Niet mijn probleem
    spugen is een teken van geen controle meer hebben, als ik ergens een takke hekel aan heb, is het dat wel, dat dient dus opgeruimd te zijn, vóór ik door heb dat het gebeurd is.
    Door de weeks drinkt hij niet, in het weekend zeur ik niet (zolang ik er dus maar geen last van heb) En als er geen geld, is, wordt er dus ook neits gehaald.
    Ik moet zeggen dat dit erg goed werkt, we kunnen elkaar aanspreken op gemaakte afspraken en dit gaf echt rust.
    Ik vind het ook kinderachtig gedrag, en denk wel eens, grow up! Maar het is verder een super lieve partner en een super vader, dus vind het geen scheiding waard. En heb ook bedacht, volwassen worden hierin, moet hij zelf doen, dat kun jij niet 'afdwingen'. Moet zeggen, laatst had hij een kermisborrel (=een borrel in het dubbele kwadraat) en toen is hij als eerste weg gegaan (uur of 12), omdat hij het gevoel had, tis mooi geweest. Was daar dus ook super blij mee!!
    Bedenk dus voor je zelf, waar heb jij last van, of je kind. In deze situatie zou je dus kunnen zeggen, kom maar terug als je nuchter bent. Dan heb je er het minste last van! succes er mee!

12. Juleah

Juleah Actief lid

Nov 17, 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik zou na dit voorval ook zéker niet meegaan naar dat decibel-feestje. Hij kon het wat mij betreft bekijken. En wat dat drugsgebruik betreft: ik vind dat not done! Een paar biertjes teveel; tja, hou ik ook niet van maar dat kan een keer gebeuren. Maar een lijntje snuiven??!! Van mij kon ie buiten slapen hoor, zo eentje kwam m'n huis niet meer in!

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier zou ik dat ook niet accepteren hoor.

Keertje drinken ok. Maar drugs is een big NO. Overigens vind ik je helemaal lamzuipen ook niet nodig.

Maar drugs is zero tolerance. Da's eruit en nooit meer erin. Gelukkig met mijn kerel geen last van.

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Poeh heel moeilijk, mijn man heeft vroeger ook veel drugs gebruikt en is op een gegeven moment zelfs door mn schoonmoeder het huis uit gezet omdat hij ook agressief werd enzo. Ik heb zelf ervaringen met een ex die ook gebruikte en dealde en ik heb duidelijk tegen mijn man gezegd, als ik er ooit achter kom dat jij weer gebruikt dan wil ik dat je opsodemietert uit ons huis, ik zal dat nooit meer accepteren, ook niet als het maar af en toe is, dan kan hij nog zo een lieve vader zijn! Ik snap dat je van je vriend houdt, maar het kan ook van kwaad tot erger gaan zonder dat jij het weet en een verantwoorde vader doet in mijn ogen niet zoiets niet...nee ik geloof niet dat ik het zou accepteren.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    TS. ik snap je helemaal meiss. vreselijk dit takke-gedrag.
    vlg keer hem misschien niet naar binnen laten die nacht als hij weer heeft gebruikt. Leer hem zijn/jouw grensen maar duidelijk kennnen.
    dan maar geen of minder drank drinken als je geen Nee kan zeggen tegen drugs...
    en je kaartke van decibel verkopen echt super super jammer.
    maar in dit geval geef ik je gelijk.

Lyso wat jij zegt zijn ook erg goeie tips

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik zou ook echt heel boos zijn. Vind het vooral ook respectloos naar jou toe. Hij weet van je verleden, en dan nog doet hij het.
    Ik herken het helemaal niet van drugsvrienden en je 'gedwongen' voelen om mee te doen. Ik had ook vrienden die van alles gebruikte, maar wilde het zelf niet. Je hebt het tot zekere mate ook zelf in de hand.

Als mijn man dit zou doen, zou ik heel hard nadenken wat ik met onze relatie wilde. Want hij weet zelf ook dat hij een vrouw en kind heeft, en toch kiest hij ervoor.

Over dat decibel feestje, ik zou het zelf heel jammer vinden om niet te gaan, want ik denk dat je je er wel op verheugd hebt? Ik zou even afkoelen en het dan met hem bespreken en echt ALLEEN gaan met hele goede afspraken.

Succes ermee.

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

mooi geregeld Lyso!

18. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja ik zeg al sinds vorig jaar dat ik ga... En hwb hem over moeten halen!
    Ik zou eerst zonder hem gaan..
    Rest reageer ik ffies later, hij is beneden..

19. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een situatie. Lijkt me ook zo moeilijk om hier mee om te gaan want verbreek je een relatie hierom als je kinderen hebt? Maar als je bij hem blijft keur je het dan goed?

Mijn man kwam een jaar geleden thuis, lijkbleek. Ik vroeg wat hij had uitgespookt?! Hij had gesnoven... Nou de tranen stonden in mijn ogen. Hij heeft vroeger gebruikt coke, xtc etc allemaal prima is voor mijn tijd en heb er verder geen oordeel over. Ik wil alleen geen relatie met iemand die gebruikt..

Het bloed spoot uit zijn neus..Heb heel rustig met hem gezeten en gezegd dat dit de eerste en de laatste keer is in onze relatie dat hij gesnoven heeft. Ik kan hem niks verbieden maar wel kiezen of ik in de relatie blijf ja of nee. Gelukkig heeft hij dat gerespecteerd en gebruikt hij niks.

Het zou me ook enorm dwars zitten dat mijn man zou gebruiken terwijl er thuis een meisje op haar papa zit te wachten. Het risico dat er wat gebeurd met drugsgebruik is er nou eenmaal, dat is het toch niet waard?

20. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Pfff nou ligtie weer plat op de bank.... Hij is misselijk!

Share This Page