Zoiets eng vannacht!

Discussion in 'De lounge' started by zwangerregnawz, Jan 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Ik heb toch zo iets engs gezien/gedroomd vannacht.
    Ik sliep gewoon normaal, en ik word wakker, kijk ik recht in het gezicht van een persoon (kon niet goed zien wie) en die komt steeds dichter bij met het gezicht. Ik gilde de longen uit mijn lijf en sprong over mijn man heen. En in eens besef ik dat ik naast het bed zit en mijn man zit me uit te lachen. Doe even normaal joh.. ;)

Het voelde overigens niet vijandig, maar meer liefkozend. Maar het was zo ontzettend onverwachts... dat ik schrok.

Ik weet dat je heel heftig kunt dromen, maar dit was wel zo realistisch. Zeker omdat ik al het gevoel heb dat er "iemand" in onze omgeving, huis is. En eigenlijk ben ik benieuwd wie dat is.
    Kan iemand hier op het forum dat?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik kan je niet helpen maar lig wel helemaal dubbel bij het idee hoe dit eruit heeft moeten zien vannacht haha:D

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Een geest...

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Gwn een droom

5. zwangerregnawz

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    haha eeen bedankt :p Ik moest er zelf ook wel om lachen toen ik het besefte maar het duurt even voor je "wakker" bent haha

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Een vieze enge droom........;)
    Zag het ook een beetje voor me en moest stiekum een beetje lachen....vooral bij en beeld.l..jij springend over je man heen hihihi

8. zwangerregnawz

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Nee gelukkig niet! Ik kon me wel bewegen, haha helaas voor mijn man ;)
    Ik was gewoon nog aan het slapen. Slaapwandelen dus denk ik ;)

Oh wacht nou lees ik hem, ja dat zou ook wel verklaren waarom ik soms spinnen zie afdalen die er niet zijn haha

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Ja dat is echt super eng...maar ik heb dat ook wel vaker gehad.

Ik ben ook wel een slaapwandelaar ( is nu gelukkig minder erg) mijn broertje ook en mijn dochter ook.

Ik heb weleens slaapverlamming gehad ( paar keer) en dat was vreselijk.

Ik kan me je schrik ook echt wel voorstellen.

Ik geloof verder niet in geesten

10. ik heb het ook ooit eens gehad
    ik werd wakker en er hing een boswachter met zo,n jagershoedje boven me.

Ik sloeg hem gelijk recht in zijn bakkes...
    raakte de boswachter natuurlijk niet

Maar manlief had nog net geen blauw oog :D

11. LittleMonsters

gelukkig maar. ik word er helemaal schijt ziek van.. heb bv wel eens 4 keer in de nacht het bed opgemaakt omdat er volgens mij (man zei dat het niet was natuurlijk) het bed vol spinnen zat en daar gingen alle dekens weer.

slaap verlamming gebeurt ook wel 1 keer in de week... je raakt er ook een beetje aan gewend :):)

12. zwangerregnawz

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Haha en je man ook nog braaf het bed uit dan?

13. zwangerregnawz

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    HAHAHAHAHA! hoe kom je er bij ook he

14. LittleMonsters

nee die word pisnijdig bij nummer 3:)

15. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh ik spook de laatste tij dook veel snachts, het erge is dat ik er gewoon niks vanaf weet. Ik tik ml op zn voorhoofd en zeg dat die lul zn mond had moeten houden, Ik ga rechtopzitten en zit wat dom te lullen of ik kijk achter het bed en zit met mn gezicht strak tegen de muur aan...
    Moet zeggen dat het de laatste tijd erg raak is!

ts vaag wat jij hebt, je weet niet of je het nou droomde of niet??

16. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt en het is inderdaad heel realistisch. De eerste 2 keren schoot ik als een gek me bed uit en deed ik de lamp aan, durfde ook niet meer te slapen. En me hart ging als een bezetene tekeer. Daarna is het nog een paar keer gebeurd, maar ik schiet niet meer in paniek. Laat het nu gewoon op me af komen, haal een keer diep adem, en probeer weer rustig te slapen.....

17. zwangerregnawz

Jun 12, 2010
    907
    27
    28
    Als ik het zo bekijk zijn die mannen meer de lul als wij met onze gekke fratsen ;)

Maar nee, ik gooi het op "dromen" maar het was wel heel bewust. Dus dan toch meer een hallucinatie. Ik heb het ook wel vaker met spinnen, maar die zijn klein tot formaat sinaasappel, dus ik kon me daarmee inbeelden dat het blinde vlekjes waren op het moment in het donker. dat je ogen moeten wennen zeg maar. Maar dit was zo groot en zo helder, ook niet van huh? wat is dat zoals met die spinnen. Gewoon eng dus haha. Maar ik word nog niet aangevallen (mijn man dus wel, door mij haha)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

he bah, ik zou me ook rot schrikken! maar idd voor je man wel grappig....

Ik heb erg veel last van slaapverlamming. Ik herken het nu dus raak ik (niet meer) in paniek en kan ik mezelf losschudden. Blijf dan we ff wakker, anders schiet ik er weer in, soms wel een paar keer per nacht, zwaaaaar vermoeiend.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dat heb ik dus altijd met spinnen. echt zo erg! ik weet zeker dat je van de schrik kunt overlijden zo ontzettende angst heb ik dan hahahaha zo erg denk ik daarna dan als ik goed en wel wakker ben

20. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Je hebt een whatsappje :)

Share This Page