Wanneer weer ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ennas86, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    3 weken geleden ben ik van onze dochter bevallen. De afgelopen week heb ik niet veel meer gevloeid, ik kon de hele dag met 1 dun maandverbandje doen. Net bij het afvegen zat er weer veel bloed op het papiertje.
    Kan ik dit m'n menstruatie alweer zijn? Ik heb zeer weinig gedaan vandaag:D, dus daar kan het niet aan liggen.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Na mijn eerste bevalling werd ik weer ongesteld 4 weken na het moment waarop ik 40 weken zwanger was. Ook direct mn cyclus weer terug gehad. Ik voel het nu ook weer aankomen.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier 3 weken gevloeid, vijf weken na de bevalling ineens weer drie dagen veel bloedverlies. En een week daarna weer. Werd gezegd dat dat ook nog restbloedingen van de bevalling konden zijn. Maar ja, bloedverlies komt niet met een kaartje waarop staat wat het is dus het is gissen.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik zou alles tot 6 weken na bevalling als nabloeding beschouwen. Komt regelmatig voor dat je na een tijdje 'gestopt' toch opnieuw weer wat verliest. Misschien als je straks terugkijkt over 2 maanden, kun je misschien wel een conclusie trekken dat het een menstruatie was als het precies klopt met cyclus ;).

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook precies hetzelfde. ;)
    Na de bevalling de 1e week wat bloed verloren. Beetje te vergelijk met ongesteldheid.
    de 2 weken daarna wat slijm met oud bloed.
    Toen 2 weken niets. En sinds gisteren verlies ik opeens helderrood bloed. Ik zie het wel wat het is. ;)

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik denk dat het nog niet je menstruatie is. Zou ook die 6 weken termijn aanhouden. Het kan wel snel gaan, ik was na 3 maanden weer ongesteld ondanks volledige bv.

7. girly28

girly28 Lid

24 okt 2012
    63
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd.
    Heb 5 mnd volledig BV gegeven. Daarna nog 1 mnd afbouwen. Nu zo'n 3 weken helemaal gestopt dus.
    En nog niet ongesteld geweest.
    Bij ons 1e kindje heb ik 6mnd volledig BV gegeven en daarna nog afgebouwd zo'n 1.5 mnd en toen was ik ook pas een tijdje daarna weer ongesteld.
    Afwachten....

8. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier nu 4 mnd na bevalling, geen borstvoeding maar ook nog steeds njet ongesteld....

9. Alicia1984

7 apr 2016
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier nu 9 weken na de bevalling en nog niet ongesteld.

10. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    6 weken gevloeid, toen 2 weken niet, toen opeens weer wel. Dacht toen even dat het mijn menstruatie was maar dat was niet het geval. Vanmorgen wel echt ongesteld geworden (nu 12w2 na de bevalling). Dat verschil merk je denk ik wel :)

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    5,5 week na bevalling ongesteld geworden.
    Duurde precies 7 dagen. Dit was voor mijn zwangerschap ook zo.
    Hopelijk is mijn cyclus weer regelmatig.
    Overmorgen of morgen hoor ik het weer te worden. Ben benieuwd! :)

12. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik ben precies 8 weken na de bevalling weer ongesteld geworden, voelde al minstens een week van tevoren wat gerommel.

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Precies 6 weken na mijn bevalling weer voor het eerst ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina