Hallo dames, ik loop nu al bijna 2 weken met pijn in mijn bovenbuik en met name s nachts. ik word er gewoon wakker van en begin dan te huilen van de pijn. ik ben na 1 dag pijn bij de huisarts geweest en die vertelde mij dat het waarschijnlijk iets met de maagzuur te maken heeft en stuurde mij naar huis. maar nu ben ik verder en het blijft doorgaan, het houdt niet op. overdag valt de pijn heel erg mee, maar zodra ik ga slapen komt het weer en het is geen maagpijn, want bij maagpijn ging ik normaal liggen rollen en nu is het meer een hele rare vreemde pijn en gevoel. daarbij heb ik ook last van mijn zij (zowel linker als rechter) waarvan de pijn uitstraalt naar mijn blaas. Zouden dit tekenen kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging? mijn bloeddruk is normaal 100/60 ongeveer, maar wat het nu is, weet ik niet. Thanx Groet
Laatst had ik ook hoge bloeddruk en zeiden ze dat ik het inderdaad in de gaten moest houden voor zwangerschapsvergiftiging. Maar de symptonen die ik daarbij in de gaten moest houden waren: hoofdpijn strak gevoel waar je bh onder je borsten zit sterretjes voor je ogen duizelig tinteling in de handen Dus niet echt wat jij beschrijft. Maar ik zou gewoon even de verloskundige bellen en uitleggen wat je voelt. Want het lijkt me wel heel vervelend.
ik heb het ook, je houding veranderd ook tijdens je zwangerschap en dat is het wrsch bij mij, hou je ook vocht vast? ben je misselijk? hoge bloeddruk? eiwit in je urine? dat zijn allemaal symptomen van vergiftiging en kun je laten controleren door je vk.
Duizelig ben ik altijd en tintelingen heb ik ook altijd, daarom heb ik die er niet bij genomen. Duizeligheid komt door tekort hb en tintelingen doordat ik hypermobiliteitssyndroom heb. Ook het zien van sterretjes heb ik vaker. Dus of ik dit hierbij moet nemen weet ik niet. Ik hou wel geen vocht vast. Ik zal zo een afspraak maken bij de huisarts. Ga ik ook meteen mijn urine laten controleren op eiwitten en evt bacterien.