Hey meiden ben benieuwd hoe jullie aan je huidige baan zijn gekomen. Via uitzendburo , via via of gelijk bij het bedrijf zelf.
Er stond een advertentie in de krant, daar heb ik op gereageerd, een maand later werkte ik er al en nu nog
Ik heb een sollicitatieformulier via internet ingevuld op de site van het bedrijf waar ik werk. 2 dagen later werd ik al gebeld of ik op gesprek kon komen en ik werd gelijk aangenomen nu 01-01-11 werk ik er al weer 3 jaar (ik werk in de thuiszorg als verzorgende)
Ik had een vrije sollicitatie gedaan, een week later mocht ik op gesprek en de week erachter mocht ik beginnen. Werk er nu sinds 18/05/2009
Ik heb ook een sollicitatieformulier via een werksite ingevuld naar het bedrijf toe. Dag later was gebeld en binnen 3 dagen was ik aangenomen. Zit er nu sinds oktober al 5 jaar.
Ik had een advertentie op marktplaats gezet, baan gezocht! Ben naar aanleiding daarvan benaderd door t bedrijf en werk er nu anderhalf jaar alweer. Overigens was ik door 2 bedrijven benaderd, 2 gesprekken gehad op 1 dag en bij allebei aangenomen. Zeer luxe positie dus, moest kiezen. Ideaal hoor haha
Stond een advertentie op internet en daar heb ik toen op gereageerd. Week later op gesprek geweest en meteen aangenomen.
Ik heb massa's solicitatiebrieven verstuurd en dan bij dat kinderdagverblijf antwoord gekregen, gaan solliciteren en 2 dagen later kon ik daar beginnen.
Wat je ook kan doen, is je cv op nationalevacaturebank.nl zetten. Ik ben al een aantal keer gebeld voor gesprekken daardoor. En inderdaad als de nood hoog is, je inschrijven bij uitzendbureau's en regelmatig een belletje plegen of langs gaan, zodat ze nog wel actief voor je zoeken. De kranten doorspitten, op internet zoeken. etc. etc.
Via mijn stage! en dat is eigenlijk de enige manier om bij mijn beroep aan werk te komen! heb echt geluk gehad!
Gewoon door een open sollicitatie te doen, m'n ouders krijgen van deze zorginstelling al hulp in de huishouding,en m'n moeder zat te vertellen dat haar hulp overladen werd met invalklanten en dat ze gewoon zitten te 'springen' om mensen daar. Dus ik de telefoon gepakt en gebeld naar de zorginstelling en binnen een week had ik een contract in de pocket
Ik heb via internet mijn c.v verstuurd naar het bedrijf. Ben een week erna gebeld en na mijn vakantie kon ik op sollicitatie komen en aangenomen. Werk er nu iets meer als een maand en nog steeds met heel veel plezier!
Ik was op stage in Hongarije toen de directeur van de school waar ik nu werk belde, of ik op gesprek wilde komen zodra ik thuis was. Zo gezegd, zo gedaan... en nu al 9 jaar daar aan het werk.
Via de site een vacature gezien en 3 weken later was ik aangenomen en nu ruim 4 jaar later werk ik er nog steeds.
via bedrijf zelf (huishoudelijkehulp) vorig jaar overgenomen door andere instelling en gelijk contract gekregen 2 keer half jaar