Hey meiden ben benieuwd hoe jullie aan je huidige baan zijn gekomen. Via uitzendburo , via via of gelijk bij het bedrijf zelf.
Er stond een advertentie in de krant, daar heb ik op gereageerd, een maand later werkte ik er al en nu nog
Ik heb een sollicitatieformulier via internet ingevuld op de site van het bedrijf waar ik werk. 2 dagen later werd ik al gebeld of ik op gesprek kon komen en ik werd gelijk aangenomen nu 01-01-11 werk ik er al weer 3 jaar (ik werk in de thuiszorg als verzorgende)
Ik had een vrije sollicitatie gedaan, een week later mocht ik op gesprek en de week erachter mocht ik beginnen. Werk er nu sinds 18/05/2009
Ik heb ook een sollicitatieformulier via een werksite ingevuld naar het bedrijf toe. Dag later was gebeld en binnen 3 dagen was ik aangenomen. Zit er nu sinds oktober al 5 jaar.
Ik had een advertentie op marktplaats gezet, baan gezocht! Ben naar aanleiding daarvan benaderd door t bedrijf en werk er nu anderhalf jaar alweer. Overigens was ik door 2 bedrijven benaderd, 2 gesprekken gehad op 1 dag en bij allebei aangenomen. Zeer luxe positie dus, moest kiezen. Ideaal hoor haha
Stond een advertentie op internet en daar heb ik toen op gereageerd. Week later op gesprek geweest en meteen aangenomen.
Ik heb massa's solicitatiebrieven verstuurd en dan bij dat kinderdagverblijf antwoord gekregen, gaan solliciteren en 2 dagen later kon ik daar beginnen.
Wat je ook kan doen, is je cv op nationalevacaturebank.nl zetten. Ik ben al een aantal keer gebeld voor gesprekken daardoor. En inderdaad als de nood hoog is, je inschrijven bij uitzendbureau's en regelmatig een belletje plegen of langs gaan, zodat ze nog wel actief voor je zoeken. De kranten doorspitten, op internet zoeken. etc. etc.
Via mijn stage! en dat is eigenlijk de enige manier om bij mijn beroep aan werk te komen! heb echt geluk gehad!