Hoe kwam jij aan werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden ben benieuwd hoe jullie aan je huidige baan zijn gekomen. Via uitzendburo , via via of gelijk bij het bedrijf zelf.

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Er stond een advertentie in de krant, daar heb ik op gereageerd, een maand later werkte ik er al :D en nu nog :D

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb een sollicitatieformulier via internet ingevuld op de site van het bedrijf waar ik werk.
    2 dagen later werd ik al gebeld of ik op gesprek kon komen en ik werd gelijk aangenomen nu 01-01-11 werk ik er al weer 3 jaar (ik werk in de thuiszorg als verzorgende)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

En mag ik vragen wat voor werk dat is

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik had een vrije sollicitatie gedaan, een week later mocht ik op gesprek en de week erachter mocht ik beginnen.

Werk er nu sinds 18/05/2009

6. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb ook een sollicitatieformulier via een werksite ingevuld naar het bedrijf toe. Dag later was gebeld en binnen 3 dagen was ik aangenomen. Zit er nu sinds oktober al 5 jaar.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik had een advertentie op marktplaats gezet, baan gezocht! :D Ben naar aanleiding daarvan benaderd door t bedrijf en werk er nu anderhalf jaar alweer.

Overigens was ik door 2 bedrijven benaderd, 2 gesprekken gehad op 1 dag en bij allebei aangenomen. Zeer luxe positie dus, moest kiezen. Ideaal hoor haha

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant