nare ervaring babypark Kesteren

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama van 3, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zou gewoon lekker naar een andere zaak gaan. Babypark is ook nog duur.

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben in Babypark Gouda prima geholpen tijdens het uitzoeken van de kinderwagen. De verkoopster nam uitgebreid de tijd voor ons, ondanks dat het druk was ivm de uitverkoop.

Enige nadeel was dat deze mevrouw waarschijnlijk 'sochtends de deo vergeten was..... en ik rook zo veel beter tijdens de zwangerschap;)

Paar weken geleden online een autostoeltje 2010 model besteld, 2 dagen later had ik hem al binnen!

Vond het de eerste keer erg raar (en grappig) dat de site op zondag gesloten is!!!!

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0

Of Babydump ;):)

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Babydump in Eindhoven is helemaal top ! Wij hebben daar zo goed als alles gekocht. We kregen eén vaste verkoper aangewezen en die heeft ons prima geholpen. Terwijl het superdruk was. Het was een koopzondag. Daar gaan we zeker vaker terug en ik zou het zeker aanraden !

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

De webshop heeft immers ook zijn rust nodig. ;) :D

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kom daar zeker ook niet meer.. ben er wel eens geweest om een kado voor mijn zus te halen nou sorry heee willen ze daar en bedrijf houden moeten ze toch echt even aan trekken kwa klanten service. heb uiteindelijk het wiegje bij prenatal gekocht ,,die waren super aardig en legde mij alles goed uit want ik weet van de hoed de rand nog niet :D

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    De eigenaar is idd chriselijk.. Iedereen loop daar in een rok.
    Als je daar moeite mee heb moet je er gewoon niet naar toe gaan!

Deel Deze Pagina